دستگاه های اجرایی خدمات خود را به اطلاع مردم برسانند بندرعباس-استاندار هرمزگان گفت: دولت اسلامی نباید در معرفی خدمات خود مظلوم واقع شود و دستگاه های اجرایی باید خدمات خود را که مایه سربلندی در عرصه جهانی شده به اطلاع همه برسانند. به گزارش پیارم به نقل از ایرنا،ابراهیم عزیزی یکشنبه درهفتمین نشست شورای اداری ...

دستگاه های اجرایی خدمات خود را به اطلاع مردم برسانند

بندرعباس-استاندار هرمزگان گفت: دولت اسلامی نباید در معرفی خدمات خود مظلوم واقع شود و دستگاه های اجرایی باید خدمات خود را که مایه سربلندی در عرصه جهانی شده به اطلاع همه برسانند.

دستگاه های اجرایی خدمات خود را به اطلاع مردم برسانند

به گزارش پیارم به نقل از ایرنا،ابراهیم عزیزی یکشنبه درهفتمین نشست شورای اداری استان افزود:هفته دولت هفته تجدید میثاق دولتمردان با ولی نعمتان خود است و اگر تلاشی برای بیان دستاوردها انجام می شود نه برای تبلیغ و تحسین این و آن،بلکه فرصت مغتنمی است که خدمات دولت اسلامی برای مردم بازگو شود.

وی ادامه داد:از مدیران انتظار می رود،مستند و مستدل با شهامت خدمات دولت را به اشکال مختلف ترسیم نمایند چرا که این دستاوردها در فضایی رقم خورده که کشور آماج انواع دسیسه ها، توطئه ها و فشارهای قتصادی است.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد:با وجود تلاش بدخواهان و هجمه نظام سلطه ،کارآمدی نظام اسلامی و دولت خدمتگزار برکسی پوشیده نیست.

رییس شورای اداری استان با اشاره به در پیش بودن روز قدس تاکید کرد:روز قدس ، روز حقانیت ، روز تکلیف و روز مقابله با نظام سلطه است و به فرمایش امام راحل روزی است که باید سرنوشت ملت های مستضعف در برابردنباله روهای رژیم های فاسد و توطئه گرمشخص شود.

عزیزی اضافه کرد:به برکت چنین روزی است که امروزه جهان اسلام سربلند و شاهد حرکت های بزرگ دربرابر دیکتاتورهای وابسته به نظام سلطه است.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزبانی استان هرمزگان در اجلاس سرمایه گذاری داخلی و خارجی، اظهارداشت:مقدمات میزبانی این اجلاس بزرگ و مهم که در اسفندماه برگزارمی شود برای هرمزگان فراهم گردیده و ستاد راهبردی آن نیز تشکیل گردیده است.

وی تاکیدکرد: همه مدیران استان باید از آمادگی لازم جهت معرفی ظرفیت ها و قابلیت های استان در بخش های مختلف سرمایه گذاری برخوردار باشند که این امرمستلزم حضور جدی در همه جلسات ستاد راهبردی این اجلاس است.

رییس شورای آموزش و پرورش استان همچنین خواستار حمایت فرابخشی از آموزش و پرورش در آستانه بازگشایی مدارس شد و یادآور گردید: آینده کشور درگرو تامین نیروی انسانی کارآمد است و اگر خواهان رسیدن به توسعه،عزت و پیشرفت کشور هستیم راه آن از آموزش وپرورش می گذارد.

وی اضافه کرد: همه مواردی که در بحث حماسه ها ، دلاوریها ، توسعه اقتصادی، سیاسی،فرهنگی و اجتماعی بیان می شود معطوف به دارابودن آموزش و پرورش پویا وبالنده است که به تعبیری دیگر باید گفت؛ آموزش و پرورش بیمه کننده کشوردر همه عرصه ها و دستاوردهاست.

وی همچنین گفت: آنچه در قالب پروژه مهر از سوی مدیرکل آموزش و پرورش جهت همکاری دستگاه های اجرایی درفصل بازگشایی مدارس بیان می شود درواقع وظیفه ذاتی مدیران است که باید انجام شود.ک/۳

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1465

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.