رسانه های رژیم صهیونیستی به طور گسترده به آزمایش موفقیت آمیز موشک فاتح ۱۱۰ پرداخته و اذعان کردند که قدرت اسراییل در مقابله با این موشکهای ایران محدود است. به گزارش پیارم به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، کانال دوم تلویزیون اسرائیل در گزارشی اعلام کرد نسخه پیشرفته موشک فاتح ۱۱۰ توانایی اصابت به اهداف ...

رسانه های رژیم صهیونیستی به طور گسترده به آزمایش موفقیت آمیز موشک فاتح ۱۱۰ پرداخته و اذعان کردند که قدرت اسراییل در مقابله با این موشکهای ایران محدود است.

به گزارش پیارم به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، کانال دوم تلویزیون اسرائیل در گزارشی اعلام کرد نسخه پیشرفته موشک فاتح ۱۱۰ توانایی اصابت به اهداف زمینی و دریایی با دقت بالا را در برد سیصد کیلومتری دارد.در ادامه این گزارش پس از پخش بخشی از سخنان احمد وحیدی وزیر دفاع ایران آمده است: نسخه جدید این موشک دقیق ترین موشک است.گزارشگر این کانال اضافه کرد: اعلام آزمایش این موشک ثابت می کند، ایران راههای مختلف را برای تقویت توان دفاعی خود پیگیری می کند. عوزی روبین کارشناس نظامی اسرائیلی در این باره گفت: این موشک کلاهکی به وزن نیم تن دارد. وزن کلاهک موشک اسکاد به دویست و پنجاه کیلوگرم می رسد. بنابراین قدرت تخریبی این موشک دوبرابر است. کانال دهم اسرائیل اضافه کرد: این موشک فقط یک خانه را تخریب نمی کند، بلکه یک محله را به طور کامل از بین می برد. ما باید درباره این موشکها نگران باشیم.

کانال دهم اسرائیل اذعان کرد: قدرت اسرائیل برای مقابله با این موشکهای ایران، محدود است

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1440

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.