نحوه بازگشت اصلاح‌طلبان به عرصه سیاسی کشور این روزها به محور نظرخواهی از افراد شاخص این جریان در برنامه‌های افطاری تبدیل شده است. یک منبع مطلع با بیان این خبر به جوان گفت: در مراسم افطاری رایج گروه‌های اصلاح‌طلب که این روزها رنگ وبوی کاملاً سیاسی گرفته است، از مدعوین اصلاح‌طلب خواسته می‌شود نظر خود ...
نحوه بازگشت اصلاح‌طلبان به عرصه سیاسی کشور این روزها به محور نظرخواهی از افراد شاخص این جریان در برنامه‌های افطاری تبدیل شده است.

یک منبع مطلع با بیان این خبر به جوان گفت: در مراسم افطاری رایج گروه‌های اصلاح‌طلب که این روزها رنگ وبوی کاملاً سیاسی گرفته است، از مدعوین اصلاح‌طلب خواسته می‌شود نظر خود را درباره چگونگی بازگشت اصلاح‌طلبان به عرصه سیاسی عنوان کنند.این منبع مطلع همچنین افزود: یکی از سؤال‌هایی که با افراد اصلاح‌طلب مطرح می‌شود این است که آیا موافقید تمام گروه‌های جریان اصلاحات نظر مشترک و واحدی را با محوریت خاتمی اتخاذ نمایند؟ گفته می‌شود، اکثریت اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسیده‌اند که اعلام برائت از فتنه سال ۸۸ بهترین و مؤثر‌ترین راه برای بازگشت به عرصه سیاسی است، اما برخی گروه‌های سیاسی محوریت خاتمی و مجمع روحانیون را بر نمی‌تابند.حزب کارگزاران سازندگی از مصادیق این احزاب مخالف است که مایل نیست در انتخابات یازدهم خاتمی و مجمع روحانیون محور اصلاحات قرار بگیرند. حتی گفته می‌شود که تأخیر چندباره در برگزاری مراسم افطاری خاتمی در بنیاد باران ناشی از همین مقاومت کارگزاران سازندگی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1434

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.