برای خرید طلا و سکه، آنی تصمیم بگیرید/ فروپاشی روانی اروپا // برای خرید طلا، آنی تصمیم بگیرید به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز به نقل از خبرگزاری موج، محمد کشتی آرای رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر اظهار داشت: تحولات سیاسی و اقتصادی دنیا چنان با سرعت رخ می دهد که اجازه ...
برای خرید طلا و سکه، آنی تصمیم بگیرید/ فروپاشی روانی اروپا

//

برای خرید طلا، آنی تصمیم بگیرید

به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز به نقل از خبرگزاری موج، محمد کشتی آرای رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر اظهار داشت: تحولات سیاسی و اقتصادی دنیا چنان با سرعت رخ می دهد که اجازه ایجاد ثبات را به بازار طلا نمی دهد.
وی با اشاره به تاثیر این تغییرات در میزان خرید و فروش طلا در بازار داخلی گفت: شرایط به گونه ای است که خریداران و فروشندگان برای ورود به بازار طلا و سکه باید به صورت مقطعی و آنی تصمیم بگیرند.

کشتی آرای افزود: در حال حاضر دیگر خریداران نمی توانند انتظار داشته باشند که الزاما خرید طلا برای آنان سودآور خواهد بود به همین دلیل برای خرید و فروش سکه لازم است تا در لحظه تصمیم گیری کنند.
براساس این گزارش، امروز قیمت اونس در بازارهای جهانی و همچنین نرخ طلا، سکه و ارز در بازار داخلی به صورت جزیی افزایش یافته است تا جایی که اونس با افزایش سه دلاری به ۱۶۰۴ دلار و نرخ دلار نیز به ۲۰۲۲ تومان رسیده است.

امروز هر قطعه تمام سکه طرح قدیم، تمام سکه طرح جدید، نیم سکه، ربع سکه و سکه یک گرمی به ترتیب با نرخ های ۷۴۶هزار تومان، ۷۴۳هزار تومان، ۳۷۲هزار تومان، ۱۸۸هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۱۲هزار تومان خرید و فروش می شود.
قیمت هر مثقال طلای ۱۷ عیار و ۱۸ عیار در بازار داخلی به ۳۲۹هزار تومان و ۳۵۰هزار تومان رسیده و هر گرم طلای خام ۱۸عیار نیز با قیمت ۷۶هزار تومان خرید و فروش می شود.
امروز قیمت هر پوند و یورو در بازار آزاد به ترتیب ۳۱۵۰ تومان و ۲۵۰۰ تومان است.

فروپاشی روانی اروپا
ماریو مونتی در گفتگوی اختصاصی امروز خود با هفته نامه آلمانی اشپیگل از اینکه بحران منطقه یورو به بمبی برای اروپا تبدیل شود، ابراز نگرانی کرد.
نخست وزیر شصت و هشت ساله ایتالیا با اشاره به اینکه تنشهایی که در سالهای اخیر بر منطقه یورو وارد شده است از یک روند رو به حرکت «فروپاشی روانی اروپا» حکایت دارد، خاطر نشان کرد: چنانچه «یورو» به عاملی برای گسست اروپا تبدیل شود، پایه های این طرح اروپایی نیز مضمحل خواهد شد.

 

به گزارش واحد مرکزی خبر، مونتی پنج شنبه گذشته در یک بیانیه مطبوعاتی از موضع اخیر ماریو دراگی، رئیس بانک مرکزی اروپا در حمایت از ثبات یورو استقبال و قدردانی کرده بود. البته مونتی نیز همانند دراگی بر این باور است که بازار اوراق قرضه دولتی در منطقه یورو مدتها است که بشدت آشفته و متلاطم است. مونتی در بیانیه خود بر حل زود هنگام این مشکل، تاکید کرده بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1417

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.