براد شرمن نماینده دموکرات کنگره آمریکا: ما مسلما مایل به سقوط حکومت ایران هستیم و این ممکن است به شکل سقوط شاه باشد که نیازمند حضور میلیونی مردم در خیابان های تهران است. // به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، شبکه”بی بی سی فارسی”(BBCPersian) جمعه۱۳ مرداد (۰۳٫august) در خبری درباره تحریم های جدید ...
براد شرمن نماینده دموکرات کنگره آمریکا: ما مسلما مایل به سقوط حکومت ایران هستیم و این ممکن است به شکل سقوط شاه باشد که نیازمند حضور میلیونی مردم در خیابان های تهران است.

//

به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، شبکه”بی بی سی فارسی”(BBCPersian) جمعه۱۳ مرداد (۰۳٫august) در خبری درباره تحریم های جدید کنگره آمریکا علیه ایران عنوان کرد: «براد شرمن نماینده دموکرات از کالیفرنیا گفت ” امیدی ندارم که این مقدار از تحریم ها کافی باشد. ما در یک دهه اخیر، تحریم های ضعیف و جسته گریخته ای داشتیم اما الآن به تحریم هایی نیاز داریم که دولت ایران را وادار کند بین برنامه اتمی و بقای خود یکی را انتخاب کند.»

گزارشگر بی بی سی ادامه داد: « شرمن در واکنش به یک مقام سپاه پاسداران ایران که اخیرا گفته بود” هدف تحریم ها به خیابان کشیدن مردم علیه حکومت است ” چنین گفته: ما مسلما مایل به سقوط حکومت ایران هستیم و این ممکن است به شکل سقوط شاه باشد که نیازمند حضور میلیونی مردم در خیابان های تهران است. بله این یکی از سناریوهایی است که تحریم ها قصد به وجود آوردنش را دارند.»

شایان ذکر است دولت آمریکا ۳۳ سال است که ملت و دولت ایران را تحت تحریم های سیاسی و اقتصادی قرار داده است و به اعتراف کارشناسان و رسانه ها این تحریم ها موجب رشد و شکوفایی استعدادهای ایرانی گشته و استقلال سیاسی و اقتصادی مردم ایران را در پی داشته است.

اکنون نیز مقامات و رسانه های وابسته به غرب صریحاٌ اعتراف می کنند که هدف آنان از تحریم ها، ملت ایران است و به این وسیله قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1416

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.