مصطفی کواکبیان: عده‌ای فکر می‌کنند آنها صاحبخانه هستند، در حالی که ما صاحبخانه‌ایم و اصولگرایان را از عرصه اداره کشور بیرون می‌کنیم. // به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز به نقل از روزنامه ایران، مصطفی کواکبیان در جمع اعضای حزبش با بیان اینکه نباید با انتخابات قهر کرد، تأکید کرده که عده‌ای فکر می‌کنند آنها ...
مصطفی کواکبیان: عده‌ای فکر می‌کنند آنها صاحبخانه هستند، در حالی که ما صاحبخانه‌ایم و اصولگرایان را از عرصه اداره کشور بیرون می‌کنیم.

//

به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز به نقل از روزنامه ایران، مصطفی کواکبیان در جمع اعضای حزبش با بیان اینکه نباید با انتخابات قهر کرد، تأکید کرده که عده‌ای فکر می‌کنند آنها صاحبخانه هستند، در حالی که ما صاحبخانه‌ایم و اصولگرایان را از عرصه اداره کشور بیرون می‌کنیم.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری همچنین گفته اگر سید محمد خاتمی نامزد انتخابات شود، در قالب طرح مناسک (مجمع نخبگان اصلاح طلب سراسر کشور) کاندیدای اختصاصی معرفی خواهند کرد تا همانند سال ۸۴ نشود که تعداد زیادی نامزد انتخاباتی به عرصه آمدند و حاصل کار محمود احمدی‌نژاد شد.

کواکبیان همچنین اختلاف بین اصولگرایان را فرصتی برای اصلاح‌طلبان عنوان کرده و گفته: در سال ۹۲ نوبتی هم باشد نوبت ریاست جمهوری اصلاح‌طلبان است. پیش از کواکبیان، مجید انصاری عضو مجمع روحانیون و قدرت‌الله علیخانی، مشاور هاشمی رفسنجانی گفته بودند اکنون نوبت ریاست جمهوری اصلاح‌طلبان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1405

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.