بندرعباس-رئیس دانشگاه هرمزگان گفت:ضیافت ادیشه قرآنی دانشجویی و اساتید بهترین وسیله برای راهبری معارف اسلامی در جامعه است. پیارم به نقل از ایرنا دکتر احمد نوحه گر افزود: اکنون شرایطی برای گسترش و معرفی بیشتر معارف اسلامی به جوانان آگاه و با بصیرت جامعه فراهم شده که باید به خوبی از آن استفاده کنیم. وی ...

بندرعباس-رئیس دانشگاه هرمزگان گفت:ضیافت ادیشه قرآنی دانشجویی و اساتید بهترین وسیله برای راهبری معارف اسلامی در جامعه است.

پیارم به نقل از ایرنا دکتر احمد نوحه گر افزود: اکنون شرایطی برای گسترش و معرفی بیشتر معارف اسلامی به جوانان آگاه و با بصیرت جامعه فراهم شده که باید به خوبی از آن استفاده کنیم.

وی ادامه داد: دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه با برگزار کردن این طرح در دانشگاه ها زمینه بسیار مناسبی را برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی فراهم کرده است.

رییس دانشگاه هرمزگان تاکید کرد: بایستی از این فرصت به بهترین نحو استفاده و گام های بلندتری در راستای اهداف انقلاب برداریم که با توجه به روحیه بالای دانشجویان وجوانان بدون شک همه این آرمان ها قابل دست یابی است.

وی، با اشاره به گسترش روحیه آگاهی طلبی در بین دانشجویان ابراز داشت: دانش بهترین وسیله تولید ثروت است و دانشجو فردی است که با علم خویش ثروت را برای جامعه خود تولید خواهد کرد.

وی ،بهترین سرمایه هر جامعه ای را نیروی انسانی آن جامعه خواند و تصریح کرد: برای رسیدن به رشد و پیشرفت پایدار راهی غیر از توجه به این نیروها و خدمت رسانی در جامعه وجود نمی توان سراغ گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1386

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.