حاجی آباد- نشست بصیرتی خانواده صبح امروز باحضور خانواده کارکنان سپاه حاجی آباد برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم، در راستای آگاه سازی حفاظت اطلاعات خانواده های کارکنان سپاه، طرح بصیرت خانواده با حضور کارکنان و خانواده آنها در نماز خانه ناحیه بسیج حاجی آباد برگزار شد. در این مراسم سرهنگ ذاکری فرمانده ناحیه بسیج ...

حاجی آباد- نشست بصیرتی خانواده صبح امروز باحضور خانواده کارکنان سپاه حاجی آباد برگزار شد.


به گزارش خبرنگار پیارم، در راستای آگاه سازی حفاظت اطلاعات خانواده های کارکنان سپاه، طرح بصیرت خانواده با حضور کارکنان و خانواده آنها در نماز خانه ناحیه بسیج حاجی آباد برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ ذاکری فرمانده ناحیه بسیج حاجی آباد گفت: خانواده کارکنان سپاه باید هشیاری، آگاهی بیش از پیش خود در راستای آشنایی با تحدیدات جنگ نرم دشمن سطح اطلاعاتی خود را افزایش داده و تفکر و روحیه بسیجی در برابر توطئه های دشمنان مقابله و ایستادگی کنند.

وی در ادامه افزود: دشمنان ایران اسلامی از رشد، توسعه و پیشرفت های ملت ایران ناراحت و نگران هستند. به همین دلیل با نشانه قرار دادن ارزشها و باورهای مردم در صدد ضربه زدن و نابودی اسلام هستند که در این جهت فرزندان پاسداران رسالتی مهم و خطیر دارند و باید با حفظ الگوهای ارزشی و انتقال فرهنگ بسیج و شهادت طلبی به آحاد مردم جامعه در این جنگ پیروز و سربلند بیرون آیند.

سرهنگ ذاکری، حفاظت گفتار، رفتار، حیطه بندی، اختفاء و پوشش را از جمله اصول حفاظتی خواند و گفت در صورت اطلاع دشمن از موقعیت و وضعیت ما، پیروزی ما با زحمت و تلفات فراوانی همراه خواهد بود.

وی افزود: دشمن امروز تجهیزات و امکاناتی را در سطح دنیا توزیع کرده است که به وسیله آن‌ها از جمله اینترنت، تلفن همراه و … بهره‌برداری اطلاعاتی می‌کند و این هشداری است که کلیه کارکنان باید در استفاده از وسایل ارتباطی مراقب دشمن به هنگام مبادله اطلاعات باشند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1379

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.