عناصر افراطی طیف مشارکت در جلسه اخیر خود با تأکید بر اینکه نباید پرچم اصلاحات به زمین بیفتد، تنها راه نجات خود را توجه به قانون اساسی عنوان کرده‌اند. یک منبع مطلع با اعلام این خبر به گفت: در این جلسه علیرضا جلایی‌پور ضمن القای وجود بحران مقبولیت، مشروعیت، کارآمدی و مشارکت در کشور در ...
عناصر افراطی طیف مشارکت در جلسه اخیر خود با تأکید بر اینکه نباید پرچم اصلاحات به زمین بیفتد، تنها راه نجات خود را توجه به قانون اساسی عنوان کرده‌اند.

یک منبع مطلع با اعلام این خبر به گفت: در این جلسه علیرضا جلایی‌پور ضمن القای وجود بحران مقبولیت، مشروعیت، کارآمدی و مشارکت در کشور در باره نحوه ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرده است: ما باید کاندیدایی داشته باشیم که بتواند آرای مردم را جذب کند و اگر واقعاً چنین کاندیدایی نداریم بهتر است در انتخابات شرکت نکنیم.گرچه اظهارات جلایی‌پور اعتراف به این واقعیت است که اصلاح‌طلبان جایگاه و پایگاهی در میان مردم ندارند، از این رو نگران کاندیدایی هستند که مقبولیت مردمی داشته باشد، اما او توضیح نداده است، آنها که دم از توجه به قانون اساسی می‌دهند، چگونه حاضر شدند در فتنه سال ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات از مرز قانون بگذرند و دست به ساختار شکنی بزنند؟

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1374

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.