حاجی آباد-مجموعه آموزش فنی و حرفه ای نقش تعیین کننده ای در ایجاد فرصت های شغلی به خصوص در سالی که رهبر آن را تولید ملی نام گذاری کرده است دارد. به گزارش خبرنگار پیارم، محمد حسین قاسمی نژاد رائینی رئیس اداره فنی حرفه ای شهرستان گفت:در راستای ایجاد شغل توسط آموزش فنی و حرفه ...

حاجی آباد-مجموعه آموزش فنی و حرفه ای نقش تعیین کننده ای در ایجاد فرصت های شغلی به خصوص در سالی که رهبر آن را تولید ملی نام گذاری کرده است دارد.


به گزارش خبرنگار پیارم، محمد حسین قاسمی نژاد رائینی رئیس اداره فنی حرفه ای شهرستان گفت:در راستای ایجاد شغل توسط آموزش فنی و حرفه ای در حوزه های صنعت، کشاورزی این اداره در شهرستان در رشته های مختلف کلاس ها و کارگاه های آموزشی برگزار میکند.

ایشان در ادامه افزود:مرکز فنی و حرفه ای در شهرستان کلاس آموزشی ، اتوماتیک ، برق، جوشکاری، تعمیر ماشینهای دیزلی، مکانیک ماشین آلات و ادوات کشاورزی، خیاطی، پرورش قارچ، کامپیوتر، گلیم بافی برای هموطنان خدمات دهی می کند.

وی در ادامه بیان داشت: پایگاهای آموزش روستایی(سیار) در بخش صنعت و کشاورزی برای روستاییان هم کلاس برگزار می کند.

قاسمی : عملکرد آموزشی سال قبل ما در بخش صنعت و خدمات در مرکز ثابت ۲۱۴ نفر و در بخش خدمات و کشاورزی در واحد روستایی ۳۸۸ نفر در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای شرکت کردند.

قاسمی افزود: احساس مسئولیت بیشتر دستگاه های مختلف اداری در کمک به تحقق رسالت های سنگین آموزش فنی و حرفه ای زمینه اشتغال و تولید پرشتاب را فراهم خواهد کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1353

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.