حاجی آباد- حجت الاسلام حسن علیرضایی، نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج، سال روز وفات حضرت خدیجه همسر پیامبر اکرم (ص) را تسلیت عرض می کنم به گزارش خبرنگار پیارم، حسن علیرضایی در هر وقت یک مرد موفق در جامعه می بینیم یک زن موفق در کنار آن قرار دارد این قاعده کلی که ...

 

حاجی آباد- حجت الاسلام حسن علیرضایی، نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج، سال روز وفات حضرت خدیجه همسر پیامبر اکرم (ص) را تسلیت عرض می کنم


به گزارش خبرنگار پیارم، حسن علیرضایی در هر وقت یک مرد موفق در جامعه می بینیم یک زن موفق در کنار آن قرار دارد این قاعده کلی که می توان گفت در هر جامعه که روبه موفقیت است نقش زنان خیلی حساس و مهم است پیامبر وقتی به موفقیت هایی در امر رسالت می رسیدند حمایت حضرت خدیجه را بیان می کند.

وی در ادامه افزود: پیامبر هر وقت مشکل یا اندوهگین می شدند پیش خدیجه می آمد حضرت خدیجه هم همسر، هم همراه و همکار پیامبر بود.

ایشان افزودند: هنگامی که پیامبر حضرت خدیجه را از دست دادند فرمودند امسال را سال عام الحزن سالی که همه حزن ها بر دل من نشست حضرت خدیجه چه نفوذی داشت که پیامبر ناراحت شد و گفت من دست راست خود را از دست داده ام انشالله خداوند به ما توفیق بدهد بتوانیم مثل حضرت خدیجه رهرو خوبی برای ولایت و امامت باشیم.

ایشان در پایان افزود: توصیه من به همه ی خواهران، مثل حضرت خدیجه همیشه مدافع حریم ولایت باشند هر جا که دیدند ولایت در خطر است پا در میدان بگذارند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1345

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.