حاجی آباد-رئیس کانون مداحان شهرستان حاجی آباد در دیدار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی از برگزاری دوره آموزش مداحی در این شهرستان خبر داد. به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حمید ملک محمدی رئیس کانون مداحان شهرستان حاجی آباد در این دیدار گفت: این دوره ...

حاجی آباد-رئیس کانون مداحان شهرستان حاجی آباد در دیدار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی از برگزاری دوره آموزش مداحی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حمید ملک محمدی رئیس کانون مداحان شهرستان حاجی آباد در این دیدار گفت: این دوره آموزشی مقدماتی بوده و به منظور ارتقای علمی و عملی مداحان در رده سنی ۱۵ تا ۲۵ سال برگزار می‌شود.
ملک محمدی تصریح کرد: این دوره آموزشی ویژه خواهران و برادران بوده و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره تا ۱۵تیر ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام این دوره از کلاسهااقدام کنند.
وی افزود: برای ثبت‌نام این دوره از کلاسها می بایست مدارکی از قبیل سه قطعه عکس و کپی تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی و مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل را به همراه داشته باشند.
در ادامه این دیدار حجت الاسلام اسماعیل فوادیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد ضمن تقدیر و تشکر ، عملکرد کانون مداحان شهرستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: اداره تبلیغات اسلامی از برگزاری این دوره ها و نشست ها حمایت می کند .
۹/۵/۱۳۹۱

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1341

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.