سرپرست باشگاه صبای قم؛ انحلال تیم ها هم خوب و هم بد! // به گزارش پیارم به نقل از  جام نیوز به نقل از فارس، سرپرست باشگاه صبای قم گفت: انحلال برخی تیم‌های فوتسال به توزیع و پراکنده شدن بازیکنان ملی پوش در باشگاه‌های مختلف کمک کرد. مجتبی رمضان‌بیگی در خصوص شروع رقابت‌های لیگ برتر ...

سرپرست باشگاه صبای قم؛ انحلال تیم ها هم خوب و هم بد!

//

به گزارش پیارم به نقل از  جام نیوز به نقل از فارس، سرپرست باشگاه صبای قم گفت: انحلال برخی تیم‌های فوتسال به توزیع و پراکنده شدن بازیکنان ملی پوش در باشگاه‌های مختلف کمک کرد.

مجتبی رمضان‌بیگی در خصوص شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از ۱۲ مرداد ماه عنوان کرد: با توجه به انحلال یکی دو تیم سایر باشگاه‌ها توانستند بازیکنان خوبی جذب کنند. درست است که تیم‌های بزرگی کنار کشیدند و این یک نقطه ضعف به شمار می‌رود اما اینکه بازیکنان در تیم‌های مختلف پخش شده‌اند یک مزیت است.

 

وی افزود: در چنین شرایطی بازیکنان ملی پوش در یک تیم متمرکز نمی‌شوند و کیفیت لیگ هم بالاتر می‌رود زیرا ملی پوشان در تیم‌های مختلف پخش می‌شوند و این طور نیست که یک تیم قدرت خاصی داشته باشد.

 

سرپرست صبای قم خاطر نشان کرد: اصل انحلال خوب نیست اما ساختار به گونه‌ای به وجود آمد که به کیفیت فوتسال کمک کرد زیرا بازیکنان پراکنده شدند. بخش قابل توجهی هم در این زمینه وجود داشتند که توانستند در تیم‌های مختلف مشغول به فعالیت شوند و باشگاه‌ها با قدرت یکسانی در مسابقات شرکت می‌کنند.

 

وی درباره شرایط صبا در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: تیم جوان و خوبی بسته‌ایم. با اضافه شدن حسن‌زاده نیز شرایطمان بهتر شد. نسبت به سال گذشته بهتر عمل کردیم و امیدوارم نتایج بهتری نیز کسب کنیم. باید منتظر باشیم تا لیگ آغاز شود و پس از آن در این زمینه تصمیم بگیریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1336

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.