در روز سوم مسابقات المپیک عابدینی حذف و عالمیان صعود کرد. // به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، در روز سوم مسابقات نوشاد عالمیان با غلبه بر تنیسورهنگ کنگی با نتیجه ۴ بر ۳ موفق شد به مرحله بعد رقابتهای تنیس روی میز صعود کند و به جمع ۳۲ تنیسور برتر المپیک اضافه شود. از ...

در روز سوم مسابقات المپیک عابدینی حذف و عالمیان صعود کرد.

//

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، در روز سوم مسابقات نوشاد عالمیان با غلبه بر تنیسورهنگ کنگی با نتیجه ۴ بر ۳ موفق شد به مرحله بعد رقابتهای تنیس روی میز صعود کند و به جمع ۳۲ تنیسور برتر المپیک اضافه شود.

از سوی دیگر مجتبی عابدینی شمشیرباز کشورمان که برای اولین بار سهمیه مسابقات المپیک در این رشته را کسب کرده بود با شکست مقابل زالومیر شمشیرباز رومانیایی با نتیجه ۱۵ بر ۷ از دور رقابتها حذف شد.

همچنین در ماده روئینگ تک نفره سنگین آقایان در مسابقات شانس مجدد محسن شادی به مرحله یک چهارم راه یافت . سولمازعباسی نیز در ماده روئینگ تک نفره سنگین زن در مسابقات شانس مجدد به مرحله یک چهارم راه یافت.

* برنامه بازی های ورزشکاران ایرانی در روز چهارم

در روز چهارم مسابقات المپیک نوشاد عالمیان برابر تنیسور آلمانی قرار می گیرد. تیمبو بول حریف نوشاد در مرحله یک شانزدهم خواهد بود که این بازی ساعت ۱۵٫۳۰ به وقت تهران برگزار می شود.

همچنین احسان روزبهانی بوکسور وزن منهای ۸۱ کیلوگرم کشورمان فردا برابر وارلا مونری قرار خواهد گرفت. این بازی ساعت ۲:۳۰ بامداد به وقت تهران برگزار می شود.

در رشته تیر و کمان نیز میلاد وزیری در مرحله حذفی با لوئیز ادواردو مکزیکی مصاف می دهد. این بازی ساعت ۱۵ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

در بخش بانوان تیر و کمان نیز زهرا دهقان برابر آویتیا ماریانا کماندار مکزیکی قرار خواهد گرفت. این بازی ساعت ۱۴:۱۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1334

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.