مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: مذاکرات میان مقامات ایرانی و اروپایی در موضوع هسته‌ای ایران بزودی برگزار می‌شود. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از السفیر، “کاترین اشتون” در اظهارنظری کوتاه پس از برگزاری نشست معاونان در اسلامبول اعلام کرد: مذاکرات میان مقامات اروپایی و ایرانی در موضوع هسته‌ای ...
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: مذاکرات میان مقامات ایرانی و اروپایی در موضوع هسته‌ای ایران بزودی برگزار می‌شود.

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از السفیر، “کاترین اشتون” در اظهارنظری کوتاه پس از برگزاری نشست معاونان در اسلامبول اعلام کرد: مذاکرات میان مقامات اروپایی و ایرانی در موضوع هسته‌ای ایران بزودی برگزار می‌شود.خاطر نشان می‌شود هفته گذشته “هلگا اشمید” معاون اشتون و “علی باقری” معاون مذاکره‌کننده هسته‌‌ای ایران در اسلامبول با یکدیگر دیدار کردند. دو طرف پس از این نشست از نتایج آن ابراز رضایت کردند.این در حالی است که دور قبلی مذاکرات ایران و ۱+۵ در مسکو بدون رسیدن به نتیجه قطعی، پایان یافت.

هشدار موفاز درباره عواقب حمله به ایران ناشی از ترس صهیونیستها استیک کارشناس امور رژیم صهیونیستی با اشاره به پیشینه نظامی شائول موفاز تاکید کرد: هشدارهای اخیر موفاز درباره اشتباه بودن اقدام نظامی علیه ایران به این دلیل مطرح شده که وی از عواقب و پیامدهای خطرناک چنین حمله‌ای کاملا آگاه است.”ناصر لحام” در گفتگو مهر در نوار غزه با اشاره به نگرانی شدید مقامات صهیونیستی از عواقب حمله به ایران، اظهار داشت: موفاز همانند دیگر سران پرشمار نظامی صهیونیست می‌دانند که اسرائیل در صورت اقدام نظامی علیه ایران وارد یک ماجراجوایی بزرگ می‌شود.موفاز که از تصمیمات درون کابینه نتانیاهو درباره ایران آگاه است تلاش کرد با ارائه هشدارهای متعدد رژیم صهیونیستی را از ورود به جنگ پرمخاطره با ایران بازدارد.سردبیر خبرگزاری معا فلسطین افزود: بر همین مبنا موفاز که از تصمیمات درون کابینه نتانیاهو درباره موضوع ایران آگاه است تلاش کرد با ارائه هشدارهای متعدد رژیم صهیونیستی را از ورود به جنگ خطرناک و پرمخاطره با ایران بازدارد.لحام با تاکید بر اینکه قدرت نظامی ایران توانمندی وارد آوردن آسیب جدی به اسرائیل را دارد، افزود: حمله به ایران با توجه به توانایی نظامی و موشکی جمهوری اسلامی ایران، نتایج غیر قابل پیش‌بینی دارد.

وی تاکید کرد: من نیز با نظر بسیاری از تحلیلگران در این زمینه که نتانیاهو فقط صحبت از حمله به ایران می‌کند، موافقم. وی از حمله به ایران زیاد صحبت می‌کند اما این حمله هرگز عملی نمی‌شود.این تحلیلگر فلسطینی با اشاره به اینکه در هفته‌های آتی شاهد جنجالهای زیادی از سوی صهیونیستها درباره حمله به ایران خواهیم بود، اظهار داشت: شرایط منطقه تغییر کرده است و رژیم صهیونیستی تنها جزئی از این منطقه محسوب می‌شود که تغییرات اخیر به نفعش رخ نداده است.

موفاز معاون سابق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتقاد از اقدامات نتانیاهو تاکید کرد: هر گونه حمله پیش دستانه علیه ایران، اشتباه فاحشی محسوب می‌شود. موفازکه به تازگی به علت اختلاف با نتانیاهو حزبش را از ائتلاف با لیکود خارج کرده و از سمت معاونت نخست وزیری هم استعفا داده، تاکید کرد: تلاشهای نتانیاهو برای اضافه کردن اعضای خارج شده از حزب کادیما، در راستای تشکیل ائتلافی در کابینه با هدف تقویت حمایت از حمله به ایران است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1319

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.