اصولگریان برنامه های خود را بر اساس مطالبات مردم مشخص کنند عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مردم نقش اساسی در برگزاری انتخابات ها داردند گفت: اصولگریان باید برنامه های خود را بر اساس مطالبات مردم مشخص کنند. پیارم به نقل از فارس حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز  حوزه احزاب  درباره ضرورت برنامه ...
اصولگریان برنامه های خود را بر اساس مطالبات مردم مشخص کنند
اصولگریان برنامه های خود را بر اساس مطالبات مردم مشخص کنند
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مردم نقش اساسی در برگزاری انتخابات ها داردند گفت: اصولگریان باید برنامه های خود را بر اساس مطالبات مردم مشخص کنند.

پیارم به نقل از فارس حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز  حوزه احزاب  درباره ضرورت برنامه محوری در جریان اصولگرایی برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: به طور حتم زمانی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده موفق عمل خواهند کرد که بر سه محور فرد، برنامه و گفتمان تأکید داشته باشند و بر اساس این سه محور اولویت های کاری خود را مشخص کنند.

 

وی افزود: اگر ما گفتمان نظام و انقلاب اسلامی را خط و مشی اصلی خود قرار دهیم و بر اساس اندیشه های امام راحل عمل کنیم به طور حتم نیاز است فردی قابل قبول و پایبند به نظام جمهوری اسلامی ایران را به مردم معرفی کنیم و از طرف دیگر نیز باید به این موضوع توجه داشته باشیم که داشتن یک برنامه منسجم و قوی لازمه یک جریان اصیل به مانند اصولگرایی است.

 

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: اصولگرایان باید با در نظر گرفتن مطالبات مردم اولویت های کاری خود را برای انتخابات سال آینده مشخص کنند زیرا این نکته از منظر هیچ جریانی نباید نادیده گرفته شود که مردم نقش اصلی را در انتخابات ایفا می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1316

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.