مفسر سیاسی شبکه سلطنت طلب پارس با اشاره به خبر تولید یک بمب سنگین به دست متخصصان ارتش ایالات متحده، مدعی شد بمب یادشده ’۶۰ تن’ وزن دارد! // به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، “پرویز قاضی سعید” مفسرسیاسی شبکه سلطنت طلب پارس (Parstv) جمعه ششم مرداد (۲۷ July) با اشاره به خبر ...
مفسر سیاسی شبکه سلطنت طلب پارس با اشاره به خبر تولید یک بمب سنگین به دست متخصصان ارتش ایالات متحده، مدعی شد بمب یادشده ’۶۰ تن’ وزن دارد!

//

به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، “پرویز قاضی سعید” مفسرسیاسی شبکه سلطنت طلب پارس (Parstv) جمعه ششم مرداد (۲۷ July) با اشاره به خبر تولید یک بمب سنگین به دست متخصصان ارتش ایالات متحده، مدعی شد بمب یادشده “۶۰ تن” وزن دارد!

 

این در حالی است که رسانه های دیگر همین خبر را به نقل از سایت “ایرفورس تایمز” (AirForceTimes) وابسته به وزارت جنگ امریکا انعکاس داده و گفته اند این بمب غیراتمی که به اختصار (MOP) نامیده می شود، ۱۳ تن وزن دارد نه ۶۰ تن!

 

گویا رسانه های اپوزیسیون جمهوری اسلامی در زمینه ارائه آمار و اطلاعات به مخاطبان خود هیچ گونه محدودیتی ندارند و اصطلاحا با واژه ای به نام “کنتور” بیگانه اند!

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1290

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.