«هم خاتمی و هم دیگر اصلاح طلبان به صراحت اعلام کردند که هیچ اقدامی را بدون مشورت با این دو انجام نخواهند داد.» // [-] اندازه متن [+] به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، “علی مزروعی” از نمایندگان سابق اصلاح طلب، پنجشنبه پنجم مرداد (July.26)در گفت و گو با شبکه بی بی سی ...

«هم خاتمی و هم دیگر اصلاح طلبان به صراحت اعلام کردند که هیچ اقدامی را بدون مشورت با این دو انجام نخواهند داد.»

//
[-] اندازه متن [+]

به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، “علی مزروعی” از نمایندگان سابق اصلاح طلب، پنجشنبه پنجم مرداد (July.26)در گفت و گو با شبکه بی بی سی فارسی (BBCPersian) با اشاره به موضع اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات آینده، گفت: « هر تصمیمی در مورد شرکت در انتخابات آینده گرفته شود، این تصمیم با مشاوره آقای موسوی و کروبی خواهد بود. فکر می کنم شرایط به سمتی می رود که این امکان به وجود بیاید. هم خاتمی و هم دیگر اصلاح طلبان به صراحت اعلام کردند که هیچ اقدامی را بدون مشورت با این دو انجام نخواهند داد.»

وی در پاسخ به این سؤال که “آیا رأی دادن سید محمد خاتمی در انتخابات مجلس گذشته، با مشورت کروبی و موسوی بوده است؟” اظهار داشت: «بله اتفاقاً تجربه ای که در مجلس نهم انجام شد و رأیی که آقای خاتمی داد، به همه اصلاح طلبان آموخته که بایستی بسیار هماهنگ عمل کنند و قطعاً خاتمی از این تجربه برای انتخابات آتی استفاده خواهد کرد و تکیه وی برای گرفتن هر تصمیمی در عرصه سیاست باید مبتنی بر خرد جمعی اصلاح طلبان و گروه سبز باشد. این ناشی از همین تجربه گذشته است و فکر می کنم اصلاح طلبان از تجربه های گذشته به خوبی استفاده خواهند کرد و در این مسیری که شروع کردند، خیلی حساب شده پیش خواهند رفت.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1286

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.