درحالی که این روزها قیمت مرغ به بحث داغ محافل ایرانی تبدیل شده است، روزنامه گاردین از افزایش قیمت مرغ در سوپرمارکت های آمریکا خبر داد! // به گزارش روز جمعه پیارم به نقل از جام نیوز به نقل از گاردین (Guardian)، با گسترش خشکسالی کم سابقه در آمریکا، مقامات اقتصادی این کشور در مورد ...

درحالی که این روزها قیمت مرغ به بحث داغ محافل ایرانی تبدیل شده است، روزنامه گاردین از افزایش قیمت مرغ در سوپرمارکت های آمریکا خبر داد!

//

به گزارش روز جمعه پیارم به نقل از جام نیوز به نقل از گاردین (Guardian)، با گسترش خشکسالی کم سابقه در آمریکا، مقامات اقتصادی این کشور در مورد افزایش قیمت مواد غذایی هشدار دادند.

این روزنامه نوشت: وزارت کشاورزی آمریکا با تاکید بر اینکه خشکسالی دو سوم کشور را فراگرفته است، اعلام کرد: این فاجعه قیمت مواد غذایی را به شدت افزایش خواهد داد.

 

گاردین تصریح کرد: بیشترین تأثیر این بحران بر قیمت مواد غذایی، به ویژه حبوبات خواهد بود. قیمت مرغ و غاز، ۴٫۵ درصد و قیمت تخم مرغ نیز ۳ درصد افزایش خواهد یافت.

 

در ادامه این گزارش آمده است: قیمت اجناس در سوپرمارکت ها افزایش می یابد و مرغ هم از این افزایش قیمت در امان نخواهد بود. بی شک، تورم مواد غذایی بر قیمت دیگر کالاها هم تأثیرگذار است و پیش بینی ها از تشکیل موج جدید تورم در آمریکا حکایت دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1278

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.