خاتمی در یکی از سخنرانی‌های خود در سازمان ملل آبراهام لینکلن را شهید خواند و تا حد پذیرش خواسته‌های طرف غربی پیش رفت. // [-] اندازه متن [+] به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، وب سایت العربیه (Al Arabiya) پنج شنبه ۵ مرداد (july.26) به نقل از عضو ارشد حزب مؤتلفه اسلامی نوشت: ...

خاتمی در یکی از سخنرانی‌های خود در سازمان ملل آبراهام لینکلن را شهید خواند و تا حد پذیرش خواسته‌های طرف غربی پیش رفت.

//
[-] اندازه متن [+]

به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، وب سایت العربیه (Al Arabiya) پنج شنبه ۵ مرداد (july.26) به نقل از عضو ارشد حزب مؤتلفه اسلامی نوشت: «”حمید رضا ترقی” از اعضای ارشد حزب اصولگرای موتلفه، می گوید که دولت “محمد خاتمی” رئیس جمهور پیشین ایران برای خلع سلاح گروه “حزب الله” لبنان تعهد داده بود»

این وب سایت می نویسد: «ترقی، معاون امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی، با بیان اینکه اصلاح‌طلبان خیال می‌کردند «غرب از مبارزه با ایران اسلامی دست برداشته و عقب‌نشینی می‌کند» گفت: «”بنابراین آنها به موضع‌گیری غربی‌ها بسیار بها می‌دادند اما با این وجود “مقام معظم رهبری” همواره به آنها تاکید می‌کردند که غرب مواضع خود را تغییر نداده و عقب‌نشینی نخواهد کرد.»

وب سایت العربیه در آخر نوشت: «”آیت الله خامنه ای” رهبر جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی سه شنبه خود در حضور مسئولان از سیاست های دولت خاتمی در خصوص بحران اتمی این کشور انتقاد کرد. ترقی در ادامه گفت: «علی‌رغم عقب‌نشینی مداوم دولت اصلاحات، بوش جمهوری اسلامی را محور شرارت خواند. معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه به سخنرانی خاتمی در سازمان ملل اشاره کرد و تصریح کرد: «خاتمی در یکی از سخنرانی‌های خود در سازمان ملل “آبراهام لینکلن” را شهید خواند و تا حد پذیرش خواسته‌های طرف غربی پیش رفت.”وی با اشاره به نامه سال ۲۰۰۳ خاتمی یادآور شد: “در آن مقطع غرب نامه‌ای را به وزارت خارجه کشورمان دیکته کرده بود و در آن وزارت خارجه تعهد داده بود که نسبت به خلع سلاح حزب‌الله و اقدامات مقاومت‌جویانه حماس وارد عمل شود. »

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1263

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.