رئیس مجلس گفت: ستاد رفع مشکلات اقتصادی فعالیت خود را با حضور دولت، مجلس و قوه قضاییه آغاز کرده است. // به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از نشست غیرعلنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه ...
رئیس مجلس گفت: ستاد رفع مشکلات اقتصادی فعالیت خود را با حضور دولت، مجلس و قوه قضاییه آغاز کرده است.

//

به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از نشست غیرعلنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه پیشنهاد تشکیل ستادی برای رفع مشکلات اقتصادی مطرح شد.

وی افزود: این ستاد به صورت غیرمصوب، اکنون فعالیت خود را آغاز کرده و با حضور دولت، مجلس و قوه قضاییه در حال کار است و اگر بخواهد چارچوبی برای اصلاح بودجه و سایر امور اقتصادی داشته باشد، باید حتماً نقش قانونی خود را پیدا کند.

رئیس مجلس بر همین اساس یادآور شد: در این جلسه طولانی پنج ساعته، موضوعات حساسی که اکنون با آن مواجهیم مانند گندم، مرغ، وضعیت صنعت و شرایط کشاورزان و دامداران، با حضور مسئولان دولتی مطرح شد و درباره این مسائل به صورت مبسوط صحبت کردیم.

وی ادامه داد: در این نشست، یک گفت‌وگوی جدی خوب صورت گرفت و نقاط قوت و ضعف کارها مشهود شد.

 

علی لاریجانی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در این جلسه، درباره برخی اقداماتی که کشورهای زورگو انجام می‌دهند به جمع‌بندی‌هایی برای اینکه در مسیر اقتصاد مقاومتی قرار گیریم و مشخص شود که دستگاه‌ها چه نوع همکاری‌های نزدیکی می‌توانند با هم انجام دهند، رسیدیم.

وی با بیان اینکه زمان آن نیست که قوا مشکلات را به گردن یکدیگر بیندازند، متذکر شد: مهم این است که اجازه ندهیم به مردم فشار بیاید، باید با هم‌اندیشی از این مرحله عبور کنیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: هفته آینده هم در نشست مشترک مجلس و دولت، این موضوع را مطرح می‌کنیم و از گردنه‌ای که برخی فکر می‌کنند برای ملت ایران طراحی می‌کنند با تدبیر، همفکری و پشتیبانی قوای مختلف، عبور خواهیم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1251

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.