العربیه: «مسعود جزایری، معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تهدید به دخالت دوستان نظام بشار اسد رئیس جمهور سوریه در جنگ با دشمنان او کرد.» // [-] اندازه متن [+] به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، سایت العربیه(Al Arabiya)، روز سه شنبه ۳ مرداد(July 24) نوشت: «مسعود جزایری، معاون رئیس ...
العربیه: «مسعود جزایری، معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تهدید به دخالت دوستان نظام بشار اسد رئیس جمهور سوریه در جنگ با دشمنان او کرد.»

//
[-] اندازه متن [+]
به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، سایت العربیه(Al Arabiya)، روز سه شنبه ۳ مرداد(July 24) نوشت: «مسعود جزایری، معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تهدید به دخالت دوستان نظام بشار اسد رئیس جمهور سوریه در جنگ با دشمنان او کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مسعود جزایری، اعتراض های مردمی علیه رژیم بشار اسد در سوریه را به آمریکا و اسرائیل و کشورهای عربی منطقه نسبت داد و گفت: “این اقدامات این کشورها با شکست روبرو شده و کل اخبار مربوط به ناآرامی های سوریه تبلیغات رسانه ای است.”»

این سایت ادامه داد: «سردار جزایری در ادامه گفته است که دشمنان بشار اسد قادر به سرنگونی او و جابجایی قدرت در سوریه نیستند، زیرا “علاوه بر مردم سوریه، دوستان این کشور اجازه چنین کاری را نمی دهند. ” این فرمانده نظامی ایران در ادامه تأکید کرد که هنوز دوستان رژیم بشار اسد وارد جنگ با قدرت های غربی نشده اند “و در صورت ورود آنان به جبهۀ جنگ شکست سنگینی به قدرت های غربی و به خصوص کشورهای عربی منطقه وارد خواهد شد.”»

العربیه افزود: «جزایری در ادامه افزود که اخبار مربوط به رویدادهای سوریه همه جعلی و جنگ روانی است. او پیش بینی کرد که به زودی جنگ سوریه با پیروزی حکومت دمشق بر مخالفانش پایان می یابد و نوبت “حساب کشی” از دشمنان حکومت سوریه فرامی رسد. این فرمانده عالیرتبه نظامی ایرانی پادشاهی سعودی، قطر، ترکیه و آمریکا را به دلیل حمایت از انقلابیون سوریه به شدت مورد حمله قرار داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1241

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.