نخست وزیر رژیم صهیونیستی: «اسرائیل با پنج چالش دفاعی اصلی مواجه است که مهم‌ترین آن، برنامۀ اتمی ایران است. او همچنین ابراز تأسف کرد که تحریم ایران تاکنون نتیجۀ قابل توجهی به همراه نداشته است.» // [-] اندازه متن [+] به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، سایت رادیو فرانسه (persian.rfi) روز چهارشنبه ۴ مرداد ...
نخست وزیر رژیم صهیونیستی: «اسرائیل با پنج چالش دفاعی اصلی مواجه است که مهم‌ترین آن، برنامۀ اتمی ایران است. او همچنین ابراز تأسف کرد که تحریم ایران تاکنون نتیجۀ قابل توجهی به همراه نداشته است.»

//
[-] اندازه متن [+]

به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، سایت رادیو فرانسه (persian.rfi) روز چهارشنبه ۴ مرداد (july 25)نوشت: «بنیامین نتانیاهو توضیح داد که اسرائیل با پنج چالش دفاعی اصلی مواجه است که مهم‌ترین آن، برنامۀ اتمی ایران است. او همچنین ابراز تأسف کرد که تحریم ایران تاکنون نتیجۀ قابل توجهی به همراه نداشته است. به عقیدۀ او تهدیدهای سایبری، خطر موشکی، خطر مرزها و بالاخره خطر انباشته شدن سلاح‌های متعارف در منطقه، چهار چالش دیگر هستند.

 

به نوشته رادیو فرانسه ” نخست‌وزیر اسرائیل، در بازدید از مدرسۀ دفاع ملی کشورش و در مقابل دانشجویان گفت: “تا امروز، تحریم‌ها (علیه ایران) آن نتیجه‌ای را که امیدوار بودیم، همراه نداشته است”. او برای دانشجویان توضیح داد که” اسرائیل در برابر پنج چالش دفاعی بزرگ قرار گرفته، که مهم‌ترین آنها، برنامۀ اتمی ایران است.
به عقیدۀ نتانیاهو، چهار چالش دیگر عبارتند از: “تهدیدهای سایبری، خطر موشکی، خطر مرزها و بالاخره خطر انباشته شدن سلاح‌های متعارف در منطقه”.در ارتباط با “خطرهای مرزی” او اضافه کرد که ورود غیرقانونی مهاجر به خاک اسرائیل تهدید مهمی برای این کشور و دولت آنست.

حضور نزدیک به ۶٢هزار مهاجر غیرقانونی در اسرائیل که اکثراً سودانی و اریتره‌ای هستند و از مرز صحرای سینای مصر به این کشور وارد شده‌اند، در ماه‌های اخیر در برخی شهرهای اسرائیل، موجب تنش و خشونت شد.

این سایت در پایان می نویسد: «اظهارات نتانیاهو پیرامون خطر انباشت سلاح‌های متعارف در منطقه از نظر خبرگزاری فرانسه بیشتر اشاره‌ای است به خبرهای روزهای اخیر مبنی بر این که سوریه ممکن است سلاح‌های خود را به حزب‌الله لبنان بدهد.»/۱۰۵

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1240

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.