واشنگتن تایمز اوباما را ضایع کرد!/سند واشنگتن تایمز: «اوباما اعلام کرد که اعتماد افکار عمومی به رهبری آمریکا در جهان افزایش یافته است و شاهد آن در همه جا هستیم… اوباما رهبر خوبی در جامعه بین الملل نبوده است، زیرا از وقتی که به کاخ سفید آمده، بیشتر گوش کرده تا رهبری کند و غالباً ...
واشنگتن تایمز اوباما را ضایع کرد!/سند
واشنگتن تایمز: «اوباما اعلام کرد که اعتماد افکار عمومی به رهبری آمریکا در جهان افزایش یافته است و شاهد آن در همه جا هستیم… اوباما رهبر خوبی در جامعه بین الملل نبوده است، زیرا از وقتی که به کاخ سفید آمده، بیشتر گوش کرده تا رهبری کند و غالباً به جای متقاعد کردن دیگران، معذرت خواهی می کند.»

//
[-] اندازه متن [+]

به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز انگلیسی، روزنامه واشنگتن تایمز(Washington Times)، روز چهارشنبه ۴ مرداد(July 25) نوشت: «در حالی که کهنه سربازان آمریکایی از سیاست خارجی اوباما تمجید کردند، اوباما نیز اعلام کرد که اعتماد افکار عمومی به رهبری آمریکا در جهان افزایش یافته است و شاهد آن در همه جا هستیم. این سخنان سوالی را به وجود می آورد و آن، این است که چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟»

این روزنامه آمریکایی ادامه داد: «از زمانی که باراک اوباما به دفتر کار خود در کاخ سفید آمده است، به طور کلی نظرات در مورد ایران رشد منفی داشته است و بسیاری از اوباما انتقاد کرده اند. نظرسنجی موسسه “پیو” نشان داده است که افکار عمومی جهان، نظر خوبی نسبت به آمریکا ندارند و این در حالی است که آمریکا تلاش کرده تا به کشورهای مسلمان نزدیک شود. در حال حاضر نظرات مثبت نسبت به آمریکا در کشورهایی همچون مصر، اردن، لبنان و پاکستان بسیار پایین تر از سال ۲۰۰۸ است و می توان گفت اوضاع در زمان جرج بوش بهتر بوده است.»

واشنگتن تایمز افزود: «به هر حال تحقیقات نشان می دهد که اکثریت در کشورهای مسلمان علیه اوباما هستند و معتقدند که نباید او مجدداً رئیس جمهور آمریکا شود. در هرج و مرج هایی که در خاورمیانه به وجود آمد، اوباما نتوانست به خوبی عمل کند و رهبریتی از خود نشان دهد. گذشته از اینها در دوره اوباما، روابط آمریکا و اسرائیل بهم ریخته است. حمایت ها از اوباما کاهش یافته و بسیاری از او ناامید شده اند. حتی اوباما، خود را در انجام کارها شکست خورده می داند. اوباما رهبر خوبی در جامعه بین الملل نبوده است، زیرا از وقتی که به کاخ سفید آمده، بیشتر گوش کرده تا رهبری کند و غالباً به جای متقاعد کردن دیگران، معذرت خواهی می کند.»۱۰۶

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1237

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.