نه خاتمی، نه پهلوی، نه آمریکا، نه اسرائیل ! بلکه ‘مرغ’ شاید ناجی ملت ایران شود. // به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، وب سایت “پارس دیلی نیوز” (Pars Daily News) دوشنبه ۲ مرداد (۲۳ july) خبری را منتشر نمود مبنی بر اینکه مردم نیشابور در یک حرکت خودجوش دست به تظاهرات علیه ...

نه خاتمی، نه پهلوی، نه آمریکا، نه اسرائیل ! بلکه ‘مرغ’ شاید ناجی ملت ایران شود.

//

به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، وب سایت “پارس دیلی نیوز” (Pars Daily News) دوشنبه ۲ مرداد (۲۳ july) خبری را منتشر نمود مبنی بر اینکه مردم نیشابور در یک حرکت خودجوش دست به تظاهرات علیه جمهوری اسلامی زده اند و این تظاهرات به حدی رسیده که کنترل جمعیت از دست نیروهای امنیتی خارج شده است!

در وب سایت یادشده اینطور آمده: «طبق گزارشات رسیده، مردم نیشابور در یک حرکت خودجوش و بدون فراخوان در مقابل یک مرغ فروشی هسته اولیه تظاهرات اعتراضی را شکل دادند و طی آن جمعیت اعتراضی به حدی رسید که کنترل میدان شهر از دست نیروهای امنیتی خارج شد.»

در ادامه این خبر نوشته شده: «نه خاتمی، نه پهلوی، نه آمریکا، نه اسرائیل ! بلکه “مرغ” شاید ناجی ملت ایران شود.»

 

 

شایان ذکر است دشمنان جمهوری اسلامی بعد از اینکه امید خود را به جنبش سبز و براندازی و تحریم های غرب و دشمنی اسرائیل از دست دادند، دست به دامن “مرغ” شدند؛ شاید راهی برای براندازی جمهوری اسلامی داشته باشند.

با وجود اینکه در نیشابور هم به إذعان بی بی سی فارسی، اتفاق خاصی روی نداده است و با اعتراض و جمع شدن عده ای که فقط تماشاچی بودند، چنان سناریویی به ذهن این دشمنان رسیده که به خیال خام خودشان می توانند با آویختن به دامن “مرغ”! دسیسه های شیطانی خود را پیاده کنند.

در حالی که طبق همین گزارش، تجمع مورد اشاره هم پس از ساعتی با حضور دادستان شهر و دعوت معترضین به طولانی شدن زمان توزیع به آرامش، خاتمه یافته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1227

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.