قول دولت به مجلس در مورد قیمت مرغ/ // قول دولت به مجلس در مورد قیمت مرغ به گزارش پیارم به نقل از فارس، محمد علیپور نماینده مردم ماکو و سخنگو کمیسیون اقتضادی مجلس با اشاره به جلسه صبح امروز این کمیسیون، اظهار داشت: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، صبح امروز میزبان آقای غضنفری وزیر صنعت، ...

قول دولت به مجلس در مورد قیمت مرغ/

//

قول دولت به مجلس در مورد قیمت مرغ

به گزارش پیارم به نقل از فارس، محمد علیپور نماینده مردم ماکو و سخنگو کمیسیون اقتضادی مجلس با اشاره به جلسه صبح امروز این کمیسیون، اظهار داشت: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، صبح امروز میزبان آقای غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران عامل بانک  های مختلف بودند و حول محور گرانی‌‌ها و ضرورت حمایت بانک‌ها از بخش تولید جهت تامین سرمایه در گردش به تبادل نظر پرداختند.

وی افزود: کمیته‌ ویژه‌ای برای مسائل اقتصادی با شرکت اعضای کمیسیون‌های صنایع، اقتصادی و کشاورزی مجلس و همچنین بخش‌های اقتصادی دولت با حضور بخش خصوصی تشکیل شد تا با همکاری هم مسائل حاد اقتصادی کشور را بررسی و راه‌کار‌های کارشناسی شده جهت مقابله با مشکلان پیش آمده ارائه دهند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، کمیته ویژه برای مسائل اقتصادی را در نزدیک کردن نقطه نظرات مجلسی‌ها و دولتی‌ها به هم و هماهنگی بین آن‌ها دارای تاثیر دانست و گفت: حمایت از بخش تولید باید در دستور کار این کمیته باشد.

علیپور به توضیحات وزیر صنعت در مورد افزایش قیمت برخی اقلام بخصوص مرغ اشاره کرد و گفت که وزیر نظر نمایندگان را در مورد گرانی مرغ و بقیه اقلام استماع کرد و با توجه به وارداتی که در جهت تامین نیاز‌ها انجام شده به نمایندگان این اطمینان را داد که قیمت مرغ را به زیر قیمت ۵ هزارتومان برگرداند.

وی در مورد استیضاح وزیر صنعت توسط عده‌ای از نمایندگان، اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون موضوع استیضاح مطرح نبود و بنا شد اعضای کمیسیون اقتصادی با وزرای اقتصادی، کشاورزی و صنعت و معدن در جلسه غیر علنی به بررسی گرانی‌ها بپردازند.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1222

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.