حاجی آباد-جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در محل دفتر امام جمعه شهرستان حاجی آباد برگزار گردید این جلسه با حضور حجت الاسلام مختاری، فرمانده ناحیه بسیج سرهنگ ذاکری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، و جمعی از مسئولین این شهرستان تشکیل شد . به گزارش خبرنگار پیارم حاجی آباد، این جلسه به ...

حاجی آباد-جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در محل دفتر امام جمعه شهرستان حاجی آباد برگزار گردید این جلسه با حضور حجت الاسلام مختاری، فرمانده ناحیه بسیج سرهنگ ذاکری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، و جمعی از مسئولین این شهرستان تشکیل شد .

به گزارش خبرنگار پیارم حاجی آباد، این جلسه به ریاست حجت الاسلام و المسلیمن مختاری امام جمعه حاجی آباد و با حضور اعضای ستاد تشکیل شد و به بررسی اقدامات دستگاه‌های عضو ستاد در رابطه با برنامه‌های ابلاغی سال جاری، یکی از محورهای این جلسه بود.

سرهنگ ذاکری فرمانده بسیج حاجی آباد، دبیر ستاد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان به تشریح برنامه های ابلاغی و پیگیری مصوبات جلسه قبلی پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام  مختاری امام جمعه حای آباد با خیر مقدم به اعضاء به بیان اهمیت امر به معروف پرداخت و با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان توصیه های را در خصوص رعایت شئونات این ماه بیان داشتند، ایشان با اشاره به این که شهرستان حاجی آباد به عنوان شهرستان نمونه در اجرای احیای امر به معروف و نهی از منکر انتخاب شده از اعضاء خواستند تا به اجرای برنامه ریزی دقیق و برگزاری دوره های آموزش نسبت به اجرای این فریضه در ماه مبارک رمضان اقدام نمایند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1215

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.