واکنش اسرائیل به این گزارش ساندی تایمز، تکذیب آن توسط رئیس دایره برنامه ریزی در دفتر ایهود باراک است. وی به رادیو ارتش اسرائیل می گوید: کار اطلاعاتی چنین نیست… // [-] اندازه متن [+] به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، شبکه دولتی صدای آمریکا (VOA) شنبه ۳۱تیر(Jul21) در پیگیری پروژه جنگ روانی ...

واکنش اسرائیل به این گزارش ساندی تایمز، تکذیب آن توسط رئیس دایره برنامه ریزی در دفتر ایهود باراک است. وی به رادیو ارتش اسرائیل می گوید: کار اطلاعاتی چنین نیست…

//
[-] اندازه متن [+]

به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، شبکه دولتی صدای آمریکا (VOA) شنبه ۳۱تیر(Jul21) در پیگیری پروژه جنگ روانی بر علیه ایران، به موضوع در خطر افتادن جان ورزشکاران رژیم صهیونیستی توسط عوامل وابسته به ایران پرداخت.

بیژن فرهودی، گزارشگر صدای آمریکا از لندن می گوید: «بزرگترین عملیات امنیتی در دوران صلح در انگلیس شروع شده است. رئیس پلیس لندن از تدابیر بیشتر برای حفظ جان اعضای بعضی از تیم های شرکت کننده مانند اسرائیل خبر داد و گفت: هفده هزار نظامی، هفت هزار گارد امنیتی و دوازده هزار و پانصد مأمور پلیس به مراقبت از پارک المپیک و ۲۶ مکان برگزاری بازی ها می پردازند.»

در ادامه مجری برنامه ضمن بیان اینکه تا به حال نقش ایران در حمله به گردشگران اسرائیلی در بلغارستان اثبات نشده، این سوال را مطرح کرد که اسرائیل چه تدابیری را برای حفاظت از جان ورزشکاران خود در لندن انجام داده است؟

فرهودی پاسخ داد: «روزنامه ساندی تایمز گزارش داد دولت اسرائیل برای تقویت تدابیر حفاظتی از ۳۸ ورزشکارش در المپیک لندن، عده ای از مأموران شین بت، سازمان امنیت داخلی را به لندن فرستاده است. علاوه بر این بر اساس اخباری که از تل آویو می رسد سازمان جاسوسی اسرائیل، موساد نیز تیمی را به اروپا فرستاده است که با نام رمز سرنیزه نامگذاری شده اند. تصور می شود این گروه به دنبال شکار چند سفید پوست اروپایی هستند که مسلمان شده اند و با نیروی قدس سپاه و حزب الله همکاری دارند.»

نکته مهم در گزارش ارائه شده مبحث انتهایی آن است که تمام ادعاهای مطرح شده سابق را زیر سوال می برد. خبرنگار صدای آمریکا در پایان می افزاید: «واکنش اسرائیل به این گزارش ساندی تایمز، تکذیب آن توسط رئیس دایره برنامه ریزی در دفتر ایهود باراک است. وی به رادیو ارتش اسرائیل می گوید: کار اطلاعاتی چنین نیست که شما به یکباره ده ها مأمور را در تعقیب افراد خیالی به جایی بفرستید. باید اطلاعاتی دقیق و همه جانبه وجود داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1207

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.