امیر حیدر عباس زاده در ادامه گفت: در راستای همین اولویت و اعتقادی که بود، برای حفظ حریم زن و مرد، از یک ماهه اخیر از شنای مختلط در ساحل بوشهر جلوگیری کرده و نیروهای خود را در کنار دریا فعال نموده ایم. وی گفت: بیش از ۱۰ سال شاهد شنای مختلط در ساحل بوشهر بودیم ...

امیر حیدر عباس زاده در ادامه گفت: در راستای همین اولویت و اعتقادی که بود، برای حفظ حریم زن و مرد، از یک ماهه اخیر از شنای مختلط در ساحل بوشهر جلوگیری کرده و نیروهای خود را در کنار دریا فعال نموده ایم.

وی گفت: بیش از ۱۰ سال شاهد شنای مختلط در ساحل بوشهر بودیم اما این وضعیت امروز ساماندهی شده و شاهد چنین اتفاقی در مکان‌هایی که قبلا شنای مختلط صورت می‌گرفت نیستیم.

او تصریح کرد: جلوگیری از شنای مختلف در ساحل یکی از خواسته های مردم متدین بوشهر بود که توانستیم ایم این خواسته را با افزایش نیروهای پلیس در سواحلی که شنای مختلط صورت می‌گرفت عملیاتی کنیم.

عباس زاده اظهار داشت: در جریان بازدید از یکی از مساجد شهر بوشهر که با لباس شخصی بودم، دوستی که مرا شناخت درباره وضعیت شنا در ساحل ابراز گلایه کردند و گروهی دیگر نیز خواستار جمع شدن این وضعیت بودند که مرد تنها با یک شورت در کنار زنان نامحرم حاضر شود.

فرمانده پلیس بوشهر با بیان اینکه البته ما نیز از اهمیت درمانی آب دریا برای بیماری های مفصلی و نیاز مردم به آب تنی و تفریح مطلع هستیم، گفت: اما راهش این نیست که زن و مرد محرم و نامحرم با وضعیت زننده ای در ساحل در کنار هم شنا کنند.

وی بیان داشت: متاسفانه پلاژ بانوان نیز تعطیل است که در این خصوص نامه ای به شهردار بوشهر برای تسریع در فعال سازی آن ارسال کرده ام و پیگیری‌های زیادی با استانداری برای احداث پلاژهای جدید در بوشهر انجام دادیم که امیدوارم به نتیجه مطلوب منجر شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1191

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.