صالحی: سوریه آرام است/نیازی نیست درباره اتباع ایرانی اقدامی صورت گیرد [-] اندازه متن [+] صالحی: سوریه آرام است/نیازی نیست درباره اتباع ایرانی اقدامی صورت گیرد به گزارش جام نیوز به نقل از مهر وزیر امور خارجه در رابطه با وضعیت اتباع ایرانی در سوریه گفت: سوریه آرام است و نیازی نیست در مورد اتباع ...
صالحی: سوریه آرام است/نیازی نیست درباره اتباع ایرانی اقدامی صورت گیرد

[-] اندازه متن [+]
صالحی: سوریه آرام است/نیازی نیست درباره اتباع ایرانی اقدامی صورت گیرد

به گزارش جام نیوز به نقل از مهر وزیر امور خارجه در رابطه با وضعیت اتباع ایرانی در سوریه گفت: سوریه آرام است و نیازی نیست در مورد اتباع ایرانی ساکن در دمشق اقدامی صورت گیرد.

به گزارش مهر‌، علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه مراسم سالگرد شهید داریوش رضایی نژاد که صبح امروز در سازمان انرژی اتمی برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: دشمنان به دنبال فشار به جمهوری اسلامی ایران هستند و فکر می‌کنند اگر به ایران فشار بیاورند ملت تسلیم این فشارها می‌شود.

وی افزود:‌ این در حالی است که مقاومت یکی از عوامل محرک برای گام برداشتن در مسیر تعالی است و بر مقاومت و پیشرفت ملت ایران هر روز افزوده می‌شود.

صالحی خاطرنشان کرد: اهداف استکبار ایجاد یاس و ناامیدی از تحرکاتی است که آنها در مقابل ملتی که ۳۳ سال پیش تصمیم گرفت مستقل باشد صورت می‌دهند.

به گفته وزیر امور خارجه آنها به هر اقدامی دست می‌زنند تا در دل ملت ایران ایجاد یاس کنند و این موضوع را از منظر مادی خود می‌نگرند که اگر به کشوری فشار آورند ملت آن تسلیم می‌شوند.

صالحی تصریح کرد: مقاومت یکی از عوامل محرکه ملت ایران است و هر تلاشی که انجام دهند بر مقاومت و پیشرفت ملت ایران افزوده می‌شود.

به گفته وی ما در جهت درستی حرکت کرده و اهداف امام راحل(ره) را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وزیر امور خارجه کشورمان خاطرنشان کرد: تحریم‌های اخیر محدودیت‌هایی را ایجاد کردند اما ملت ما ایستاده و به خلاقیت و ابتکار روی آورده است.

صالحی همچنین در پاسخ به سوالی درباره وضعیت اتباع ایرانی در دمشق تصریح کرد: سوریه آرام است و نیازی نیست در مورد اتباع ایرانی اقدامی صورت گیرد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1190

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.