وزیر اطلاعات در اولین مراسم سالگرد شهید رضایی نژاد از دستگیری تمامی عاملین ترور شهید رضایی نژاد خبر داد. به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، حیدر مصلحی در مراسم سالگرد شهید رضایی‌نژاد که صبح امروز در مسجد سازمان انرژی اتمی برگزار شد از دستگیری عاملین ترور شهید رضایی‌نژاد خبر ...
وزیر اطلاعات در اولین مراسم سالگرد شهید رضایی نژاد از دستگیری تمامی عاملین ترور شهید رضایی نژاد خبر داد.

به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، حیدر مصلحی در مراسم سالگرد شهید رضایی‌نژاد که صبح امروز در مسجد سازمان انرژی اتمی برگزار شد از دستگیری عاملین ترور شهید رضایی‌نژاد خبر داد و گفت: تمام افرادی که درگیر این بحث بودند دستگیر شدند.

وی افزود: در ارتباط با این موضوع، بیش از ۳۰ نفر که وابستگی به سرویس های مختلف منطقه داشتند دستگیر شده اند.

 

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه شهید رضایی‌نژاد، مظلومیت ویژه و خاصی داشت گفت: امروز در مقابل انقلاب اسلامی، اجماعی از سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان به وجود آمده و آنها تقسیم کار کرده‌اند تا با همکاری یکدیگر در مقابل انقلاب اسلامی، صف‌آرایی کنند.

مصلحی تصریح کرد: دقیقا به همان شکلی که سرویس‌های اطلاعاتی به صدام کمک می‌کردند تا در مقابل نظام اسلامی بایستد، امروز نیز همین برنامه و طرح از سوی کشورهای اروپایی و منطقه ای و آمریکا اجرا می‌شود.

 

وی اظهار کرد: تمام سرویس های جاسوسی دنیا اعم از ” سیا”، “موساد” و MI6″” حاضر شده‌اند خطوط قرمز خود را در مقابل همدیگر کنار بگذارند تا بتوانند به نظام جمهوری اسلامی، ضربه‌های جبران ناپذیری بزنند.

وزیر اطلاعات عنوان کرد: ما به اندازه کافی، سند و مدرک برای اثبات همکاری کشورهای اروپایی با سازمان‌های جاسوسی دنیا در اختیار داریم.

 

مصلحی در ادامه تاکید کرد: امروز دشمنان، به بهانه مسائل هسته‌ای بحث تحریم‌ها را مطرح می‌کنند ولی بدانند که انقلاب اسلامی همچنان به سوی جلو حرکت می‌کند و به دستاوردهای بزرگی نیز رسیده است.

وی با بیان اینکه موساد به عنوان بازیچه دست سرویس‌های دنیا فهمیده است که انقلاب است چه عظمتی دارد؛ یادآور شد: قطعاً آنها متوجه ارزش کار بزرگ ما در دستگیری عاملین ترور شهدای هسته‌ای هستند.

 

وزیر اطلاعات ضمن تشکر از سربازان گمنام امام زمان(عج) که در تمام ساعات شبانه روز برای دستگیری عاملین شهدای هسته‌ای تلاش کرده‌اند؛ گفت: با اعترافات افراد مجموعه تحت تربیت سرویس‌های جاسوسی، به این قطعیت رسیده‌ایم که آنها در این ترور نقش داشته‌اند.

وی با بیان اینکه ممکن است سرویس‌های جاسوسی، اقدام انفعالی در برابر این حرکت انجام دهند؛ خاطرنشان کرد: آنها ارزش این حرکت خوب را می‌دانند و عصبانیت آنها از این است که ما رشد کرده‌ایم و الگویی در عرصه پیشرفت‌های دنیا هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1188

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.