جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی کشتار بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم میانمار با صدور اطلاعیه ای خواستار واکنش سریع و قاطعانه مجامع بین المللی برای جلوگیری از این نسل کشی شد.   به گزارش پیارم به نقل از «خبرگزاری دانشجو» از قم، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که به امضای آیت الله محمد ...

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی کشتار بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم میانمار با صدور اطلاعیه ای خواستار واکنش سریع و قاطعانه مجامع بین المللی برای جلوگیری از این نسل کشی شد.

 

به گزارش پیارم به نقل از «خبرگزاری دانشجو» از قم، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که به امضای آیت الله محمد یزدی، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رسیده، آمده است: کشتار فجیع و بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم میانمار در روزهای اخیر توسط گروه‌های تندرو بودایی خشم همه مسلمانان و انسان‌دوستان جهان را برانگیخته است. بی‌تردید هدف از این کشتارها، نسل‌کشی و از میان بردن نام اسلام از میانمار است؛ چه آنکه امروزه آوازه اسلام کشورهای مختلف جهان را فرا گرفته و امواج خروشان بیداری اسلامی، صحنه خاورمیانه و شمال آفریقا را دگرگون ساخته است، از این رو قدرت‌های استکباری می‌کوشند با تحریک عناصر تندروی کشورها، به سرکوب و نابودی مسلمانان بپردازند.

در ادامه اطلاعیه همچنین آمده است: به راستی در دنیایی که فریاد حقوق بشر و آزادی بیان، گوش‌ها را کر کرده، این گونه نسل‌کشی و مبارزه با آزادی دینی چه توجیهی دارد؟! گناه مسلمانانی که می‌خواهند صرفا به اعمال دینی خود بپردازند و از کمترین حدَ آزادی برخوردار باشند، چیست؟! و نیز آیا وقت آن نیست که مجامع بین‌المللی و در رأس آن شورای امنیت سازمان ملل متحد با این حوادث اسفناک مقابله کنند؟!

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان اطلاعیه، ضمن محکوم کردن کشتار فجیع مسلمانان مظلوم در کشور میانمار و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار آنان، از مجامع بین‌الملل می‌خواهد که با تدابیر لازم، از وقوع چنین حوادث هولناک و تأسف‌بار جلوگیری به عمل آورند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1182

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.