بانک مرکزی در بخشنامه‌ای ساعات کاری بانک‌های دولتی در طول ماه مبارک رمضان را اعلام کرد. برخی بانک‌های خصوصی هم تغیر ساعت کاری خود را اطلاع‌رسانی کرده‌اند. // به گزارشپیارم به نقل از جام نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، به روال چند سال اخیر ساعت کار بانک‌ها در ایام ماه مبارک رمضان دچار تغییراتی ...

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای ساعات کاری بانک‌های دولتی در طول ماه مبارک رمضان را اعلام کرد. برخی بانک‌های خصوصی هم تغیر ساعت کاری خود را اطلاع‌رسانی کرده‌اند.

//

به گزارشپیارم به نقل از جام نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، به روال چند سال اخیر ساعت کار بانک‌ها در ایام ماه مبارک رمضان دچار تغییراتی شده که برخی از آن‌ها طی اطلاعیه‌هایی این امر را اعلام کرده‌اند.

 

بانک مرکزی طی بخشنامه‌ای به مدیران عامل بانک‌های دولتی ابلاغ کرد، ادارات و واحدهای ستادی بانک‌ها در کلیه استان ها به استثنای تهران، فعالیت اداری را صبح‌ها با یک ساعت تاخیر شروع و بعد از ظهر نیز یک و نیم ساعت زودتر خاتمه دهند.

 

ادارات و واحدهای ستادی بانک‌های دولتی دراستان تهران، فعالیت اداری خود را ساعت ۹ صبح شروع و ساعت ۱۴:۳۰خاتمه دهند.

کلیه شعب و واحدهای اجرایی بانک های دولتی در تهران و سایر استان‌ها، نیم ساعت زودتر از ادارات و واحدهای ستادی شروع به کار کنند.

 

 

ساعات کار کلیه شعب و واحد های تابعه بانک های دولتی در روز های نوزدهم (۱۹) و بیست و سوم (۲۳) ماه مبارک رمضان با یک ساعت تاخیر نسبت به سایرروزهای ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

 

لازم است هر گونه فعالیت فوق برنامه قبل یا بعد از پایان ساعت کار انجام گیرد.

 

برنامه ریزی ایاب و ذهاب کارکنان به گونه ای تنظیم شود که راس ساعت مقرر در محل کار حضور داشته باشند و در پایان ساعت معین محل کار خود را ترک کنند.

 

بانک صادرات

بانک صادرات ایران به مناسبت فرا‌رسیدن ماه مبارک رمضان در جهت ایجاد زمینه‌ی مساعد و به منظور استفاده‌ی مطلوب از فضایل و معنویات این ماه ساعت کار شعب و واحد‌های ستادی را تغییر داد.

این بانک در راستای فراهم‌ساختن زمینه‌ی مساعد برای بهره‌مند از فضائل و معنویات ساعت کار شعب و واحد‌های ستادی را در ماه مبارک رمضان تغییر داد، براین اساس ساعت شروع کار و ارائه‌ی خدمات به مشتریان در ایام هفته ۸:۳۰ صبح و ساعت پایان کار و ارائه‌ی سرویس‌ به مشتریان از شنبه تا چهارشنبه ۱۴:۳۰ و پنج‌شنبه‌ها تا ساعت ۱۳:۳۰ تعیین شده است.

 

 

هم‌چنین این بانک ساعت کار ادارات مرکزی و ستاد مدیریت شعب استان‌ها و مناطق خود را در روزهای شنبه الی سه‌شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ساعت ۱۶ و روز چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۵ بعد از ظهر و روز پنج‌شنبه از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۳ در نظر گرفته است.

 

شایان ذکر است ساعت کار در روزهای ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان با یک ساعت تاخیر نسبت به ساعت فوق‌الذکر آغاز خواهد شد.

 

بانک تجارت

به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ساعت کار شعب بانک تجارت اعلام شد.

 

مدیریت‌های شعب و شعب این بانک در تهران طی ماه مبارک رمضان روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ لغایت ۱۴ و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۳ به مشتریان خدمات ارائه می‌کنند.

 

ساعت کار شعب و واحد‌های ارزی جهت ارائه‌ی خدمات به مشتریان در روزهای شنبه لغایت چهارشنبه ۸٫۳۰ الی ۱۳٫۳۰ و پنج‌شنبه ۸٫۳۰ الی ۱۲٫۳۰ خواهد بود. هم‌چنین ادارات مرکزی بانک نیز در این ماه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۵ پاسخ‌گوی مشتریان خواهند بود.

 

در این گزارش آمده است: ساعت کار شعبی که دارای باجه کشیک می‌باشد نیز روزهای شنبه تا چهارشنبه از ۸ تا ۱۵٫۳۰ بوده و ساعت کار پنج‌شنبه‌های این واحد ها نیز همانند سایر شعب خواهد بود.

 

هم‌چنین در روزهای نوزدهم و بیست‌وسوم ماه مرضان نیز آغاز به‌کار شعب بانک با یک ساعت تاخیر نسبت به روز‌های دیگر خواهد بود.

 

ساعت کار شعب و واحد‌های ارزی بانک تجارت در هر یک از استان‌های کشور نیز تابع تصمیمات شورای هماهنگی بانک‌های استان تعیین خواهد شد.

 

مؤسسه اعتباری توسعه

مؤسسه اعتباری توسعه در اطلاعیه‌ای ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اعلام کرد به منظور رفاه حال مشتریان، ساعت کار شعب مؤسسه در این ماه با تغییر همراه خواهد بود.

 

هم زمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، کارکنان شعب و ستاد مؤسسه ی اعتباری توسعه بر اساس ساعت کاری جدید در خدمت مشتریان گرامی خواهند بود .

 

ساعات کاری ادارات ستادی و شعب مؤسسه در تهران و شهرستان را برای مشتریان از روزهای شنبه تا چهارشنبه ۸:۳۰ لغایت ۱۵ و پنج شنبه ها ۸:۳۰ لغایت ۱۳ اعلام کرده است .

 

بر این اساس باجه های عصر نیز در شعب مرکزی ، سعادت آباد، میدان مادر ، باجه سبحان، جمهوری از ۱۵ الی۱۶ آماده ی ارائه ی خدمات به مشتریان محترم می باشند .

 

بانک ملت

بانک ملت با هدف استفاده بیشتر کارکنان از فیوضات ماه مبارک رمضان ساعت کار شعب و ادارات ستادی خود را در این ماه تغییر داد.

 

 

بر اساس این گزارش، ساعت شروع به کار واحدهای این بانک در روزهای شنبه تا چهارشنبه ۸ و ۳۰ دقیقه صبح الی ۱۴ عصر و در روزهای پنج شنبه ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ عصر خواهد بود.

 

در عین حال کارکنان بانک ملت درماه مبارک رمضان باید از ساعت ۸ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه عصر برای روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه عصر برای روزهای پنج شنبه در محل کار حضور داشته باشند.

 

بر این اساس، ساعت خدمات رسانی واحدهای بانک ملت در روزهای پس از شب های قدر در ماه مبارک رمضان، از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۴ عصر خواهد بود که این زمان نیز برای کارکنان این بانک از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه عصر در نظر گرفته شده است.

 

بانک کارآفرین

ساعت کاری شعب بانک کارآفرین نیز به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تغییر کرد.

 

روابط عمومی بانک کارآفرین با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان عزیز اعلام کرد؛ شعب تهران و شهرستان بانک کارآفرین در این ایام طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۵ بعد از ظهر و روز پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۳ آماده ارایه خدمات بانکی به مشتریان هستند.

 

بانک دی

تغییر ساعات کار ستاد و شعب بانک دی نیز از سوی معاونت منابع انسانی و توسعه مدیریت طی اطلاعیه ای اعلام شد و براساس آن شنبه تا چهارشنبه شروع فعالیت این بانک از ساعت ۸ صبح الی ۱۵:۳۰ خواهد بود.

 

بانک سرمایه

بانک سرمایه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان ساعت کار شعب خود را در این ماه اعلام کرد.

 

براساس گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، ساعت کار شعب و حوزه ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۵ بعدازظهر و پنجشنبه ها از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۳ است.

 

در ادامه این خبر آمده است، ساعت کار شعب در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز با یک ساعت تاخیر نسبت به ساعت کار اعلام شده خواهد بود.

 

ساعت کاری شعبه کیش در ایام مبارک ماه رمضان براساس ساعت کاری اعلامی از سوی منطقه آزاد کیش خواهد بود.

 

بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین نیز همزمان با حلول ماه مبارک رمضان ساعت کار شعب بانک اقتصادنوین را تغییر داد.

 

روابط عمومی بانک اقتصادنوین در اطلاعیه‌ای ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اعلام کرد به منظور رفاه حال مشتریان، ساعت کار شعب بانک در این ماه با تغییر همراه خواهد بود.

 

بنابر این گزارش ساعت کار تمام شعب این بانک در سراسر کشور برای ارایه خدمت به مشتریان در ماه مبارک رمضان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۵ خواهد بود.

 

همچنین شعب بانک اقتصادنوین در ماه مبارک رمضان در روزهای پنج‌شنبه نیز از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳ آماده ارایه خدمت به مشتریان هستند.

 

شعب بانک اقتصادنوین از روز شنبه ۳۱ تیر ماه بر مبنای این ساعت کار آماده ارایه خدمت به مشتریان خواهند بود.

 

بانک سامان

روابط عمومی بانک سامان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ماه پرفیض و برکت رمضان ساعت کاری تمامی شعب و باجه ها (به استثنا واحد فرودگاه حضرت امام خمینی) تغییر خواهد کرد.

 

بر اساس این گزارش شعب بانک سامان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۵ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ آماده ارایه تمامی خدمات به مشتریان محترم خواهند بود.

 

مشتریان بانک می توانند در سایر زمان ها ضمن استفاده از بسترهای الکترونیکی بانک مانند نت بانک, خودپردازها و پایانه های فروشگاهی در صورت بروز مشکل و یا پرسش های احتمالی با مرکز سامان ارتباط (۶۴۲۲-۰۲۱ ) تماس حاصل فرمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1178

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.