مجتبی واحدی مشاور مهدی کروبی روز پنج‌شنبه در نامه‌ای ضمن قطع همکاری با وی رسماً به جریان برانداز پیوست. واحدی در این نامه ضمن خطاب قرار دادن کروبی به عنوان «استاد بزرگوار» خود، در حالی از پایان ۳۰ سال همکاری و درس‌آموزی از کروبی می‌گوید که متن نامه وی حاوی واقعیات تکان‌دهنده‌ای از عمق کینه ...
مجتبی واحدی مشاور مهدی کروبی روز پنج‌شنبه در نامه‌ای ضمن قطع همکاری با وی رسماً به جریان برانداز پیوست.

واحدی در این نامه ضمن خطاب قرار دادن کروبی به عنوان «استاد بزرگوار» خود، در حالی از پایان ۳۰ سال همکاری و درس‌آموزی از کروبی می‌گوید که متن نامه وی حاوی واقعیات تکان‌دهنده‌ای از عمق کینه آنها به انقلاب اسلامی است.واحدی با اذعان به اینکه اعتقادی به جمهوری اسلامی با قرائت امام خمینی ندارد، در موضعی منافقانه به کروبی می‌گوید: تلاش می‌کردم در اغلب گفت‌وگوها و مقالات، ضمن بیان مواضع خویش، به گونه‌ای سخن بگویم که مخالفت علنی با مواضع شما تلقی نشود. مشاور ۳۰ ساله کروبی سپس امام خمینی را بنیانگذار حکومتی استبدادی معرفی کرده و می‌گوید: می‌دانستم که شما، آیت الله خمینی را معصوم و فاقد اشتباه نمی‌دانید، اما در عین حال به او علاقه دارید. در حالی که باور‌های دینی به من می‌گفت: « آیت الله خمینی در خصوص بنیان نهادن حکومت فردی که اکنون به استبدادی کم‌نظیر تبدیل شده، در برابر خدا و خلق او مسئول است.»شاگرد ۳۰ ساله شیخ فتنه‌گر دربخشی از نامه خود خطاب به وی می‌نویسد: مطمئنم که شما با برخی سخنان من موافقید و بخش‌هایی را هم که افراطی می‌دانید، به عنوان دیدگاه یک فرد مستقل تحمل می‌کنید، اما تردید ندارم در یک موضوع نمی‌توانید مواضع این فرزندتان را پذیرا باشید و آن « اعتقاد من به براندازی کامل حکومتی است که به نام دین بر پا شده است».

واحدی که نامه خود را از طریق سایت ضد انقلابی گویا نیوز در ویرجینیای امریکا منتشر کرده است، در پایان گریزی هم به بخشی از اصلاح‌طلبان خواهان بازگشت به حاکمیت سیاسی زده و ضمن اعلام قطع پیوند رسمی خود با کروبی آورده است: این جدایی به من فرصت خواهد داد تا با فراغ بال بیشتر به افشای کسانی بپردازم که به دروغ، نام «همراه ملت» را بر خود نهاده‌اند و هم اکنون در حال صاف کردن راه برای ادامه فریبکاری حکومت در قالب انتخابات سال آینده هستند.

 

//


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1168

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.