* «زبیگنیو برژینسکی» که از وی به‌عنوان مغز متفکر آمریکا نیز یاد می‌شود، طی مصاحبه‌ای با نشریه «نیوزمکس» به سران کاخ سفید هشدار داد که جنگ با ایران می‌تواند برای آمریکا فاجعه‌بار باشد و سال‌ها طول بکشد و این موضوع می‌تواند اقتصاد آمریکا را ویران کند. وی تصریح کرد: تورم بالا، بی‌ثباتی، ناامنی و احتمالاً ...

* «زبیگنیو برژینسکی» که از وی به‌عنوان مغز متفکر آمریکا نیز یاد می‌شود، طی مصاحبه‌ای با نشریه «نیوزمکس» به سران کاخ سفید هشدار داد که جنگ با ایران می‌تواند برای آمریکا فاجعه‌بار باشد و سال‌ها طول بکشد و این موضوع می‌تواند اقتصاد آمریکا را ویران کند. وی تصریح کرد: تورم بالا، بی‌ثباتی، ناامنی و احتمالاً انزوای آمریکا در عرصه‌های جهانی از پیامدهای جنگ با ایران خواهد بود.

* یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری فعالیت‌ در دانشگاه‌ها آغاز کرده است. بر این اساس، از اوایل ماه جاری ستادهای انتخاباتی این کاندیدا که سابقه چند بار کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را نیز دارد، در بعضی از دانشگاه‌ها ازجمله دانشگاه خواجه نصیر از میان دانشجویان عضوگیری کرده است. اعضای این ستادها در راستای دعوت به همکاری از دانشجویان ارزشی و فعالیت‌های تبلیغی در تدارک ورود به پایگاه‌های بسیج دانشجویی بوده‌اند که با مخالفت شدید دانشجویان مواجه شدند.

* برخی از سران اصلاحات در جلسات درون‌گروهی خود با اعلام اینکه «تحریم انتخابات شکست جریان اصلاحات است» به این نتیجه رسیده‌اند که برای نقد قدرت، بایستی در قدرت بود و حضور در قدرت، حضور در انتخابات است؛ از‌این‌رو، این بار، تاکتیک خود را به‌جای تحریم نیم‌بند انتخابات، به حضور در قدرت و معرفی کاندیدا در انتخابات شوراها و ریاست‌جمهوری تغییر داده‌اند.

* بنا به تمهیدات جدید اتحادیه اروپا، قرار است که اخبار اقتصادی منفی این قاره سانسور شود! بر این اساس، مؤسسه اعتبارسنجی «مودی» به‌دلیل تنزل موقعیت رتبه اعتباری ایتالیا، از سوی اتحادیه اروپا مورد انتقاد و تهدید قرار گرفته است. از این‌رو این مؤسسه اعتبارسنجی که پیش از این، رتبه اعتبار مالی دولت ایتالیا را ۲ درجه (از A۳ به Baa۲) پایین آورده بود، از سوی کشورهای اسپانیا و ایتالیا و همچنین سخنگوی کمیسیون اروپا تهدید به تحریم علمی و مالی شده است!

 

//


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1167

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.