واشنگتن تایمز: «عملیات نظامی علیه ایران نه تنها لازم است بلکه باید به ونزوئلا هم حمله کرد که البته نیازمند هزینه بالایی است. ما باید هزینه زیادی را برای نیروهای مخالف همچون جنبش سبز قائل شویم تا بتوانند پروژه براندازی را با موفقیت انجام دهند. تنها راه حل در مورد ایران، تغییر رژیم است.» // ...

واشنگتن تایمز: «عملیات نظامی علیه ایران نه تنها لازم است بلکه باید به ونزوئلا هم حمله کرد که البته نیازمند هزینه بالایی است. ما باید هزینه زیادی را برای نیروهای مخالف همچون جنبش سبز قائل شویم تا بتوانند پروژه براندازی را با موفقیت انجام دهند. تنها راه حل در مورد ایران، تغییر رژیم است.»

//
به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز انگلیسی، روزنامه واشنگتن تایمز(Washington Times)، روز شنبه ۳۱ تیر(July 21) نوشت: «در ابتدای مذاکرات هسته ای بغداد میان ایران و گروه۱+۵ تصور می شد که شانس یافتن راه حلی برای برنامه اتمی ایران بسیار زیاد است اما این مذاکرات پایان خوبی نداشت و تنها موجب شد تا این مذاکرات در مسکو پیگیری شود که در انجا هم بی نتیجه ماند. مذاکرات استانبول هم بی نتیجه ماند و در این میان تنها ایران فرصت یافت تا برنامه هسته ای اش را ادامه دهد.»

این روزنامه آمریکایی ادامه داد: «نه تنها تلاش های غرب برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران در این مذاکرات به شکست منتهی شد بلکه ایران خواهان به رسمیت شناخته شدن حق غنی سازی خود شد. اجازه بدهید واضح کنیم که تهران به هیچ وجه حق غنی سازی حتی زیر نظر آژانس را ندارد و در چنین شرایطی ایران نسبت به راه حل های شورای امنیت بی توجه است. آقای فریدون عباسی اخیراً گفته است که ایران نه تنها غنی سازی ۲۰ درصد را انجام می دهد بلکه برنامه دارد تا رآکتورهای جدید را بسازد. یک مقام نیروی دریایی ایران نیز گفته است که جمهوری اسلامی به دنبال ساخت زیر دریایی های اتمی است. این ها همه بهانه ای برای ساخت سلاح هسته ای است[!].»

واشنگتن تایمز افزود: «گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی در ۲۵ می نشان داد که ایران فعالیت های زیر زمینی و توانایی های هسته ای خود را افزایش داده است. در همین حال، ایران متخصصان و دانشمندان خود را به ونزوئلا اعزام کرده تا به این کشور در ساخت موشک کمک کنند. حتی ایران تعدادی از موشک های پیشرفته خود که شامل شهاب ۳ هم می شود را به ونزوئلا داده است. به هر حال موشک های ایران نه تنها خاورمیانه را تهدید می کند بلکه متحدان آمریکا در اروپا را هم تهدید می کند. حتی خودِ آمریکا هم از دست موشک های ایران در ونزوئلا در امان نیست و باید به فکر سپر دفاع موشکی برای خود باشد.»

واشنگتن تایمز در پایان نوشت: «به هر حال باید بدانیم که ایران به سمت توانایی ساخت سلاح اتمی در حرکت است و نمی توان با ایرانی ها به طور مسالمت آمیز به صلح رسید. عملیات نظامی علیه ایران نه تنها لازم است بلکه باید به ونزوئلا هم حمله کرد که البته نیازمند هزینه بالایی است. ما باید هزینه زیادی را برای نیروهای مخالف همچون جنبش سبز قائل شویم تا بتوانند پروژه براندازی را با موفقیت انجام دهند. تنها راه حل در مورد ایران، تغییر رژیم است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1159

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.