حاجی آباد-همایش«طلایه داران تبلیغ» با حضور امام جمعه،نماینده فرماندار،فرمانده نیروی انتظامی و کلیه روحانیون مستقر، هجرت و شاغل در ادارات این شهرستان برگزار شد. خداست و آغاز فصل جدید و مرحله نوین عمر و زندگی است که در آن باید قوای فکری و اخلاقی خود را از نو به رشد و نمو وا داریم و ...

حاجی آباد-همایش«طلایه داران تبلیغ» با حضور امام جمعه،نماینده فرماندار،فرمانده نیروی انتظامی و کلیه روحانیون مستقر، هجرت و شاغل در ادارات این شهرستان برگزار شد.

خداست و آغاز فصل جدید و مرحله نوین عمر و زندگی است که در آن باید قوای فکری و اخلاقی خود را از نو به رشد و نمو وا داریم و دل خود را جلا دهیم و از زنگار معصیت و گناه آن را بزداییم .

وی در ادامه به تبیین جایگاه و اهمیت تبلیغ از منظر روایات و پیامبر اسلام پرداخت و افزود: روحانیون طلایه داران معرفی دین اسلام در زمینه تقویت فرهنگ دینی و بازگو کردن احکام دین نقش عمده ای دارند و هر یک از روحانیون بایدبهتر ازگذشته و درنهایت توان تکلیف خود را به بهترین شکل در این ماه پربرکت انجام دهند.


در ادامه حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد نیز با بیان تبریک فرا  رسیدن ماه ضیافت الهی،به فلسفه تبلیغ از آغاز حیات بشر و جایگاه منزلت تبلیغ در اسلام پرداخت و افزود:کاملترین دین و شریعت به دست کاملترین مردم آورده شد و امروز مبلغان باید قدر و شکوه و عظمت تبلیغ را بدانند.

وی در ادامه همچنین به موضوع تحلیل سیاسی داخلی و خارجی و منطقه ای و جهانی پرداخت و افزود:حرکت ها و جنبش های مردمی کشورهای اسلامی علیه مستبدان و ستمگران، مقدمات ظهور حضرت مهدی(عج)را فراهم خواهدکرد.

حجت الاسلام مختاری درپایان سخنانش از روحانیون خواست نسبت به تشویق و ترغیب جوانان و جذب به حوزه های علمیه شهرستان اقدام نمایند.


در ادامه این همایش قادری بخشدار مرکزی و نماینده فرماندارحاجی آباد پیرامون موضوعات تبیین فرمایش مقام معظم رهبری درراستای نامگذاری سال و بیان اهمیت و ضرورت ووحدت وهمدلی میان مردم و مسئولین با اشاره به حکم اخیر مقام معظم رهبری به ایراد سخنرانی پرداخت.

همچنین در این همایش سرهنگ آبزن فرمانده نیروی انتظامی حاجی آباد در خصوص برنامه های در دست اقدام این نهاد در ماه مبارک رمضان و اهمیت موضوع عفاف و حجاب مطالبی را بیان کرد.

در پایان این همایش با اهداء بسته های فرهنگی و صرف ناهار از مدعوین قدردانی و پذیرائی گردید.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1157

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.