رئیس‌جمهور گفت: اکنون اقتصاد ایران در رتبه هفدهم دنیا قرار دارد و در پایان سال ۹۲ ان‌شاء‌الله رتبه ما به پانزدهم می‌رسد. // به گزارش روز پنجشنبه پیارم به نقل از سرویس اقتصادی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، در ادامه، گزیده ای از سخنان محمود احمدی‌نژاد در دهمین اجلاس گرامیداشت روز جهانی مساجد و ...
رئیس‌جمهور گفت: اکنون اقتصاد ایران در رتبه هفدهم دنیا قرار دارد و در پایان سال ۹۲ ان‌شاء‌الله رتبه ما به پانزدهم می‌رسد.
//

به گزارش روز پنجشنبه پیارم به نقل از سرویس اقتصادی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، در ادامه، گزیده ای از سخنان محمود احمدی‌نژاد در دهمین اجلاس گرامیداشت روز جهانی مساجد و همچنین اختتامیه دهه تکریم و غبارروبی مساجد می آید:

 

اینگونه نیست که ما دور از مردم و جدا از آنها باشیم. می‌فهمیم که چه می‌گذرد اما ما در یک نبرد سنگین قرار داریم. دشمنان ما تمام توان خود را برای مقابله بدون سروصدا بسیج کردند.

 

بخش مهمی از دولت شبانه‌روز در حال کار کردن است. مراکز اصلی و حلقه‌های اصلی دنیا در دست دشمنان ماست و آنها شبانه‌روز کار می‌کنند و تا ما راهی را باز می‌کنیم، آنها هجوم می‌آورند و این نبرد در جریان است. ان‌شاء‌الله من در آینده ریز این مسائل را توضیح می‌دهم، چراکه اگر اکنون این مسائل را توضیح بدهم دو گروه از این موضوع خوشحال می‌شوند؛ اول، دشمنان و دوم، برخی از سوء‌استفاده‌گران.

 

ما باید از این گردنه عبور کنیم و به فضل الهی این امر رخ می‌دهد. راه چندانی باقی نمانده است و نباید متوقف شویم. من همین‌جا به ملت ایران این اطمینان را می‌دهم که این دولت سر سوزنی از حقوق ملت و آرمان‌ها و ارزش‌ها عبور نمی‌کند. دشمنان ضربه‌ای می‌زنند ولی در کنار آن، ضربه‌ای نیز دریافت می‌کنند و برخی اوقات ضربه‌هایی که دریافت می‌کنند سخت‌تر از آن چیزی است که می‌زنند. اکنون فصل دعوت به همدلی،‌ صبر،‌ ایستادگی و مراعات هم‌نوع، هم‌وطن و هم‌دین است.

 

دشمنان از اینکه می‌بینند ملت ایران در حال فتح قله‌هاست و سرعت پیشرفت ایران روزافزون است، ناراحت هستند.

 

ارائه این آمار و ارقام به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگران نیست بلکه به معنای رشد و پیشرفت روزافزون ملت ایران است. در سال ۸۴ ظرفیت تولید سیمان در کشور ۳۲ میلیون تن بود ولی اکنون به بیش از ۷۶ میلیون تن رسیده است و ان‌شاء‌الله ۶ الی ۷ میلیون تن هم تا پایان امسال اضافه می‌شود. ظرفیت تولید فولاد در کشور ۱۰ میلیون تن بود و اکنون این رقم به ۲۱ میلیون تن رسیده است. بیش از کل تاریخ آموزش و پرورش در این مدت مدرسه ساخته و به اندازه تاریخ کشور فضای دانشگاهی ایجاد شده است.

 

آنها وقتی دیدند که ایران به حالت جهشی در حال پیشرفت است، بهانه‌ای درست کردند و موضوع هسته‌ ای نیز یک بهانه است. اکنون اقتصاد ایران در رتبه هفدهم دنیا قرار دارد و در پایان سال ۹۲ ان‌شاء‌الله رتبه ما به پانزدهم می‌رسد.

 

برخی از شرکت‌های اروپایی صادرات برخی از قطعات خودرو را به ایران قطع کرده‌اند. پس از این موضوع با مسئولان و متخصصان امر جلسه گذاشتیم و آنها گفتند که ظرف شش ماه می‌توانند این قطعات را جایگزین کنند.

 

ملت ایران نمرده است که شما به خاطر چهار قطعه وسیله خودرو بتوانید خواسته‌هایتان را به ملت ایران تحمیل کنید. تواناهایی ملت ایران بسیار زیاد است. آنها فکر می‌کنند که در نبرد دراز مدت و یا حتی میان مدت می‌توانند خواسته‌های خود را جلو ببرند ولی آنها اشتباه می‌کنند و باید بدانند چنان سیلی از ملت ایران دریافت خواهند کرد که مجبور خواهند شد تا اعماق تاریخ در مقابل ملت ایران عقب‌نشینی کنند.

 

برخی‌ها به دنبال این هستند که از این وضعیت سوء‌استفاده کنند ولی بدانید که دولت شبانه‌روز درگیر کار است. این دولت بزرگترین طرح‌های اقتصادی را با موفقیت پیاده کرده و بدانید که نبرد، لحظه‌ای و گسترده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1141

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.