مدیر یک تلویزیون مسیحی در آمریکا با هدف ترغیب کشورهای اسلامی خصوصاً ایران به ایجاد رابطه حسنه با رژیم اشغالگر قدس، مدعی شد : اسرائیل به دوستان خود برکت می دهد. به گزارش پیارم به نقل از  جام نیوز، کشیش “صفا” مدیر تلویزیون مسیحی “نجات” که تلاش می کرد کشورهای اسلامی خصوصاً ایران را به ...
مدیر یک تلویزیون مسیحی در آمریکا با هدف ترغیب کشورهای اسلامی خصوصاً ایران به ایجاد رابطه حسنه با رژیم اشغالگر قدس، مدعی شد : اسرائیل به دوستان خود برکت می دهد.

به گزارش پیارم به نقل از  جام نیوز، کشیش “صفا” مدیر تلویزیون مسیحی “نجات” که تلاش می کرد کشورهای اسلامی خصوصاً ایران را به داشتن ارتباط دوستانه با اسرائیل تشویق کند، گفت : «هر قومی در روی زمین که به اسرائیل برکت داده و از اسرائیل حمایت کرده است، اسرائیل نیز آن قوم را برکت داده است. یکی از دلایل برکت زیادی که در آمریکا وجود دارد به خاطر این است که از اسرائیل حمایت کرده اند.»

وی در ادامه اضافه کرد : «اسرائیل می تواند یک روزه ایران را از بین ببرد چون بمب اتمی در اختیار دارد. اگر اسرائیل به شما حمله کند شکست خواهید خورد، غیر ممکن است پیروز شوید، لذا تشویق می کنم شما را که از کارتان توبه کنید.»

 

گفتنی است دولت آمریکا سالانه بودجه های هنگفتی در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می دهد و تسلیحات نظامی پیشرفته به این رژیم می دهد که تمام این هزینه های هنگفت را مالیات دهندگان آمریکایی که با بحران اقتصادی در غرب و بیکاری شدید و از دست دادن خانه هایشان دست و پنجه نرم می کنند، تأمین کنند.

همچنین به اذعان کارشناسان سیاسی و نظامی امروزه داشتن بمب اتم هیچ امتیازی محسوب نمی شود و عملاً نمی توانند از آن استفاده کنند چون آثار مخرب آن دامن خودشان را نیز خواهد گرفت. از طرف دیگر با پیشرفت های گسترده نظامی و افزایش توان دفاعی ایران به حدی که وزارت دفاع آمریکا در گزارش خود از توان نظامی ایران اذعان می کند : «ایران در دفاع از قلمرو خود یک قدرت سهمگین محسوب می شود»، بعید به نظر می رسد رژیم صهیونیستی که توان مبارزه با گروه کوچکی به نام حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه را نیز نداشت، بتواند به قلمرو جمهوری اسلامی ایران نگاه چپ کند.

 

۴۰۳

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1138

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.