اصلاح طلب ها باید خود را اصلاح کنند. اصلاح طلبان خود زمانی که در مجلس بودند با افکار متفاوت برخورد می کردند. // به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، صدای آمریکا (voa) سه شنبه ۲۷ تیر (Jul 17) مهدی خزعلی در برنامه افق با انتقاد شدید از اصلاح طلب ها گفت: «متاسفانه بسیاری ...
اصلاح طلب ها باید خود را اصلاح کنند. اصلاح طلبان خود زمانی که در مجلس بودند با افکار متفاوت برخورد می کردند.

//

به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، صدای آمریکا (voa) سه شنبه ۲۷ تیر (Jul 17) مهدی خزعلی در برنامه افق با انتقاد شدید از اصلاح طلب ها گفت: «متاسفانه بسیاری از اصلاح طلب ها همان کاری را کردند که اصول گرایان انجام داده بودند و اگر باز هم اصلاح طلب ها بیایند سر کار همان انحصار را در اندیشه خود دارند و اندیشه های متفاوت و مخالف را نمی پذیرند، واجازه به آنها نمی دهند.»

خزعلی در ادامه گفت: «اصلاح طلب ها باید خود را اصلاح کنند. اصلاح طلبان خود زمانی که در مجلس بودند با افکار متفاوت برخورد می کردند و اعتراضی هم نمی کردند و حتی لبخند هم می زدند.»

وی در ادامه با توصیه با اصلاح طلب ها گفت: «آقایان اصلاح طلب باید با صدای بلند بگویند غلط کردیم و اشتباهات گذشته را بپذیریم، ما از روز ۲۳ بهمن غلط کردیم و اهداف انقلاب وارد یک مسیر انحرافی کردیم، و الان هم همین طور است می گوییم آقایان جنبش سبزخطاهایی که کردیم را الان بنشینم و با هم بحث کنیم.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1129

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.