مهدی خزعلی: «ما در دوران سازندگی و در دوران اصلاحات هم فعالیت هسته ای انجام می دادیم، ولی بی سر و صدا؛ در دوران اصلاحات، طیف اصولگراها یک مقدار کارشکنی کردند که باعث شد بحث انرژی هسته ای را علنی کنند.» // به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، “مهدی خزعلی” وبلاگ نویس هوادار جنبش ...
مهدی خزعلی: «ما در دوران سازندگی و در دوران اصلاحات هم فعالیت هسته ای انجام می دادیم، ولی بی سر و صدا؛ در دوران اصلاحات، طیف اصولگراها یک مقدار کارشکنی کردند که باعث شد بحث انرژی هسته ای را علنی کنند.»

//

به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز، “مهدی خزعلی” وبلاگ نویس هوادار جنبش سبز، سه شنبه ۲۷تیر (July.17) در گفتگو با تلویزیون فارسی صدای امریکا (VOA) با اشاره به سالگرد پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی امام خمینی[ره] گفت: «با اینکه یک سال و نیم از پیشنهاد قطعنامه ۵۹۸ به ایران و عراق می گذشت، بالأخره امام خمینی بنا بر مصلحت، حاضر به نوشیدن جام زهر شدند. من معتقدم که وضعیت الآن ما از آن زمان بسیار خطرناک تر است. ما نباید به خاطر انرژی هسته ای، هسته یک کشور را از دست بدهیم[!] با شرایط الآن، من معتقدم باید قطعنامه ای دیگر را پذیرفت.»

وی افزود: «ما باید تعلیق در فعالیت های هسته ای کشور را بپذیریم تا اعتماد بین المللی به ما برگردد. سیاست های دولت نهم و دهم باعث شد که اعتماد مجامع بین المللی کاملا از ما سلب شود. دلیلش هم این بود که هی رفتند به روستاها و شهرها و پشت تریبون گفتند: “انرژی هسته ای حق مسلم ماست”.»

 

خزعلی همچنین اضافه کرد: «ما در دوران سازندگی و در دوران اصلاحات هم فعالیت هسته ای انجام می دادیم، ولی بی سر و صدا؛ در دوران اصلاحات، طیف اصولگراها یک مقدار کارشکنی کردند که باعث شد بحث انرژی هسته ای را علنی کنند. اگر کار با همان آرامش دوران سازندگی پیش می رفت، ما الآن انرژی هسته ای داشتیم[!]»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1123

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.