حاجی آباد : مراسم اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی، آزاد، پیام نور حاجی آباد با حضور فرمانده ناحیه بسیج حاجی آباد برگزار شد. به گزارش پیارم حاجی آباد، سرهنگ احمد ذاکری فرمانده ناحیه بسیج حاجی آباد درباره نقش دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی و کاربردی و پیام نور، آزاد ...

حاجی آباد : مراسم اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی، آزاد، پیام نور حاجی آباد با حضور فرمانده ناحیه بسیج حاجی آباد برگزار شد.

به گزارش پیارم حاجی آباد، سرهنگ احمد ذاکری فرمانده ناحیه بسیج حاجی آباد درباره نقش دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی و کاربردی و پیام نور، آزاد در اردوهای جهادی و محرومیت‌زدایی، گفت: حضور دانشجویان در این اردوها ایجاد روحیه و انگیزه بیشتری می‌کند و اهالی مناطق محروم متوجه می‌شوند که مدیران فردای جامعه به فکر آنها هستند.

ایشان افزود این طرح دو هدف داشت، ‌اول محرومیت‌زدایی و سازندگی مناطق محروم و دوم خودسازی و بهره معنوی جهادگران بود. و ما از اوایل انقلاب سه اردو جهادی داشتیم یکی این که مردم جهاد کردند و انقلاب اسلامی ایران به وجود آمد و دومین جهاد هشت سال جنگ تحمیلی ایران و عراق که مردم با صلاح ایمان توانستند بر دشمن پیروز شوند و سومین جهاد مبارزه با جنگ نرم است و کار امروز شما یک نوع جهاد در مقابل جنگ نرم است.

ایشان در ادامه افزود: خدا را شکر می کنیم که در کشوری زندگی می کنیم که تمام کارهایشان بر اساس رهنمودهای امامان معصوم است که در همه عرصه ها نظام جمهوری اسلامی که امروز قشر جوان ما بهترین قشری که مورد توجه دشمن است امروز با ذوق و شوق و علاقه ای که دارند در بحث سازندگی نظام خود در بحث خدمات دهی به اقشار مردم کشور خودشان حاضرند شهر و خانواده خود را رها کنند و به مردم مناطق محرم بروند و فعالیت کنند این جای بسی افتخار است برای نظام و کشور ما که چنین جوانان با انگیزه که وقت طلایی خود را به خدمت رسانی به هموطنان مناطق محروم خود کنند.

سرهنگ احمد ذاکری در پایان افزود: تقدیر و تشکر می کنم از تمامی دانشجویان گروه جهادی که یک کار به یاد ماندی از خود در ذهن بچه ها و مردم محروم این شهرستان بر جایی گذاشتند.


 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1120

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.