واشنگتن پست در مورد عدم رسیدگی دولت و کنگره به دو مشکلی که «اصلی ترین تهدید برای آمریکا» به شمار می روند، هشدار داد. // به گزارش روز چهارشنبه پیارم به نقل از جام نیوز، روزنامه واشنگتن پست (Washington Post) به بررسی دو مشکل بزرگ اقتصاد آمریکا پرداخت که به «اصلی ترین تهدید برای آمریکا» ...

واشنگتن پست در مورد عدم رسیدگی دولت و کنگره به دو مشکلی که «اصلی ترین تهدید برای آمریکا» به شمار می روند، هشدار داد.

//

به گزارش روز چهارشنبه پیارم به نقل از جام نیوز، روزنامه واشنگتن پست (Washington Post) به بررسی دو مشکل بزرگ اقتصاد آمریکا پرداخت که به «اصلی ترین تهدید برای آمریکا» تبدیل شده اند.

واشنگتن پست نوشت: آمریکا نگران تاثیرات منفی بحران اروپا بر اقتصاد این کشور بود و اکنون کمبود شدید بودجه به این نگرانی اضافه شده است. اکنون کاهش خدمات دولتی و افزایش مالیات ها به مردم فشار می آورد و این درحالی است که دولت اوباما و کنگره آمریکا هیچ اقدام مثبتی برای مقابله با این آسیب نکرده اند.

 

این روزنامه تصریح کرد: کمبود بودجه، مشکلات مالی و بحران بدهکاری به بالاترین حد خود در آمریکا رسیده و موجب از رونق افتادن بازار و افزایش بیکاری شده است.

واشنگتن پست افزود: گزارش های حاکی از این است که کسری بودجه دولت فدرال باعث از بین رفتن بیش از دو میلیون شغل و افزایش ۱٫۵ درصدی آمار بیکاری خواهد شد.۱۱۱

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1105

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.