حاجی آباد- ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم، سرهنگ ذاکری دبیر ستاد ضمن تقدیر و تشکر گزارشی از عملکرد روند کاری ستاد ارائه دادند و اعلام کردند استاندار  شهرستان حاجی آباد را به عنوان شهرستان نمونه ...

حاجی آباد- ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیارم، سرهنگ ذاکری دبیر ستاد ضمن تقدیر و تشکر گزارشی از عملکرد روند کاری ستاد ارائه دادند و اعلام کردند استاندار  شهرستان حاجی آباد را به عنوان شهرستان نمونه در زمینه احیاء امر به معروف و نهی از منکر انتخاب نمودند.

وی در ادامه افزود: برنامه های این جلسه ستاد، پیگیری مصوبات جلسه قبلی، ابلاغ آخرین ابلاغیات استان و غیره ….

حاج آقا مختاری رئیس ستاد احیاء، اولین کار ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر در راستای شناساندن و حقیقت و برکات امر به معروف ونهی ازمنکر به جامعه می باشد و خود انسان هم به وظیفه شرعی که یکی از راههایی است که ما را به کمال می رساند.

وی در ادامه افزود: احیاء و زنده کردن امر به معروف ونهی از منکر در قالب کار فرهنگی  باید صورت بگیرد و حضور ستاد در مرحله اجرا امر به معروف و نهی از منکر ضروری است.

مختاری: نکته قابل توجه که ادارات و خانواده های آنها و کلیه نهاد های تشکل های وابسته به دولت نقطه زوم تشکیلات ستاد احیاء هستند که این قشر بخش عظیمی از شهر را که حدود ۱/۵ جمعیت شهرستان را در بر می گیرد می باشند.و اگر احیایی صورت بگیرد و منکری از زندگی پاک شود بخش عیمی از شهر از منکرات پاک شده است.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1096

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.