حاجی آباد- قادری بخشدار مرکزی گفت: با عون و عنایت خداوند متعال نخستین قرارداد مشارکت بسیج سازندگی در روستاها مابین دهیاری طارم و بسیج سازندگی دایر بر احداث ۶۰۰متر کانال انتقال آب در روستای یاد شده با اعتباری معادل ۵۰ میلیون ریال منعقد گردید. به گزارش خبرنگار پیارم،قادری اظهار داشت:این ایجاد مشارکت که به تاکید ...

حاجی آباد- قادری بخشدار مرکزی گفت: با عون و عنایت خداوند متعال نخستین قرارداد مشارکت بسیج سازندگی در روستاها مابین دهیاری طارم و بسیج سازندگی دایر بر احداث ۶۰۰متر کانال انتقال آب در روستای یاد شده با اعتباری معادل ۵۰ میلیون ریال منعقد گردید.

به گزارش خبرنگار پیارم،قادری اظهار داشت:این ایجاد مشارکت که به تاکید از منویات دولت دهم در قالب ایجاد اشتغال برای افراد مشتاق کار در روستاها خصوصا” بسیجیان روستایی تهیه شده است.

وی در ادامه افزود:قبلا” جلساتی و بازدیدهای روستایی فرماندار، بخشداری مرکزی و سایر مسئولین محترم شهرستان مطرح و مورد استقبال همگان قرار گرفت و در قالب مصوبات بازدیدها نیز شایستگی این مشارکت تعریف شده است. انشالله سرآغازی بر این مشارکت با بسیج سازندگی میمون باشد تا بنا بر حس اعتماد و اطمینانی که بر لیاقت و شایستگی افراد بسیجی حاصل است طرحهای دهیاریها به نحو احسن اجرایی شوند.

ایشان در پایان افزود: در همین گفتمان جای دارد این حاصل ارزشمند را که به سبب محدودیت اعتبارات دهیاریها و عدم اقبال پیمانکاران از اجرای این چنین طرحهای کوچک روستایی انشالله گره گشای اجرای پروژه های روستایی شده است گامی شایسته در جهت بهسازی و اجرای طرحهای روستایی باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1095

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.