حاجی آباد- درهفته بهزیستی امام جمعه و رئیس اداره بهزیستی از ۴ پایگاه خدمات اجتماعی بهزیستی و مرکز مداخله در بحرانهای اجتماعی ،مرکز فیزیوتراپی شفا، مسکن های درحال ساخت برای مدد جویان امروز صبح ساعت ۱۰:۳۰ روز چهارشنبه بازدید کرد   به گزارش خبرنگار پیارم، حاج آقا مختاری به مناسبت هفته بهزیستی از مراکز سطح ...

حاجی آباد- درهفته بهزیستی امام جمعه و رئیس اداره بهزیستی از ۴ پایگاه خدمات اجتماعی بهزیستی و مرکز مداخله در بحرانهای اجتماعی ،مرکز فیزیوتراپی شفا، مسکن های درحال ساخت برای مدد جویان امروز صبح ساعت ۱۰:۳۰ روز چهارشنبه بازدید کرد

 

به گزارش خبرنگار پیارم، حاج آقا مختاری به مناسبت هفته بهزیستی از مراکز سطح شهر بهزیستی  بازدید و از مسئولین مربوطه تقدیر و تشکر کردند در اولین بازدید از پایگاه خدمات اجتماعی که این پایگاه به سه گروه سنی کودک، نوجوانان و بزرگسالان در زمینه های علمی فرهنگی آموزشی خدمات دهی می کند.

درادامه حاج آقا مختاری از مرکز فیزیوتراپی شفا بازدید کردند که در حوزه توان بخشی و مسکن مددجویان و رسیدگی به بچه های بی سرپرست و غیره ….فعالیت دارد.


وی در ادامه : از مرکز مداخله در بحرانهای اجتماعی را بازدید نمودند و با مسئولین در رابطه با طلاق و آمار خود کشی در شهرستان به بحث و گفتگو پرداختند.



 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1093

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.