سبد نفتی اوپک پس از اینکه چندین بار در هفته گذشته رکوردهای قیمتی خود در سال ۲۰۱۴ را شکست، روز جمعه رکورد جدیدی به قیمت ۱۱۰٫۴۸ دلار در هر بشکه به ثبت رساند. سازمان کشورهای تولید و صادر کننده نفت اوپک، در آخرین به‌روز رسانی سایت خود اعلام کرد: هر بشکه سبد نفتی این سازمان ...

سبد نفتی اوپک پس از اینکه چندین بار در هفته گذشته رکوردهای قیمتی خود در سال ۲۰۱۴ را شکست، روز جمعه رکورد جدیدی به قیمت ۱۱۰٫۴۸ دلار در هر بشکه به ثبت رساند.

خبرگزاری فارس: سبد نفتی اوپک در مسیر ثبت رکوردهای جدید/ رکورد جدید 110.48 دلار


سازمان کشورهای تولید و صادر کننده نفت اوپک، در آخرین به‌روز رسانی سایت خود اعلام کرد: هر بشکه سبد نفتی این سازمان در روز جمعه با ۲۲ سنت افزایش نسبت به روز پیش از آن ۱۱۰٫۴۸ دلار معامله شد.

به این ترتیب، سبد نفتی اوپک در هفته گذشته برای چندمین بار رکورد قیمتی خود از ابتدای سال ۲۰۱۴ را شکست. این نوع نفت روز پنج شنبه ۱۱۰٫۲۶ دلار فروخته شده بود.

همچنین سبد نفتی اوپک روز چهارشنبه ۱۰۹٫۶۰ دلار فروخته شده بود که این رقم نیز در میان قیمت‌های ثبت شده برای این نوع نفت از ابتدای امسال سابقه نداشته است.

سبد نفتی اوپک متشکل از نفت صحرای الجزایر، نفت گیراسول آنگولا، نفت اورینت اکوادور، نفت سنگین ایران، نفت سبک بصره عراق، نفت صادراتی کویت، سیدر لیبی، بونی لایت نیجریه، نفت مارین قطر، نفت سبک عربستان، نفت موربان امارات و مِرِی ونزوئلا است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13390

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.