بیش از ۱۱۰۰۰ سبد کالا در حاجی آباد توزیع شد رئیس  اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گفت: بیش از ۱۳۰۰۰ هزار سبد کالای حمایتی دولت جذب و بیش از ۱۱۰۰۰ هزار سبد در بین شهروندان توزیع شده است.   به گزارش پیارم, رامین آشوری بیان داشت: نظارت بر بازار و تلاش برای ثبات قیمت‌ها ...

بیش از ۱۱۰۰۰ سبد کالا در حاجی آباد توزیع شد

رئیس  اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گفت: بیش از ۱۳۰۰۰ هزار سبد کالای حمایتی دولت جذب و بیش از ۱۱۰۰۰ هزار سبد در بین شهروندان توزیع شده است.

 

به گزارش پیارم, رامین آشوری بیان داشت: نظارت بر بازار و تلاش برای ثبات قیمت‌ها از برنامه‌های مهم اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان حاجی آباد در سال جاری است.

وی افزود: در سال جاری با همکاری اصناف و مردم تلاش خوبی برای ساماندهی بازار و کاهش قیمت‌ها انجام شد و امیدوار هستیم این مهم تداوم داشته باشد.

آشوری همچنین در ادامه گفت: طبق بررسی های انجام شده تا شب گذشته ۱۱۲۳۵ نفر از خانوار های حاجی آباد سبد کالای خود را دریافت کرده اند و به حمدالله پس از اعلام توزیع سبد کالا تا پایان اسفند ماه از جانب دولت از ازدحام و تجمع مردم در فروشگاهها کاسته شده و در حال حاظر هیچ مشکلی در راه توزیع سبد کالا وجود ندارد.

لازم به ذکر است در حال حاظر فروشگاه رفاه، اتکا، فروشگاه تعاون روستایی ، فرهنگیان و فروشگاه قاسمی در حال توزیع سبد کالای حمایتی دولت هستند .

آشوری در ادامه بیان داشت: با توجه به اهمیت و ضرورت نظارت بر توزیع سبد کالا، با برنامه‌ ریزی‌های به‌عمل آمده و تنظیم لیست کشیک بازرسان در دو شیفت کاری صبح و عصر و استفاده از توان نیروهای ستادی، از تمام مراکز توزیع بازرسی به‌عمل می‌آید و نسبت به رفع نواقص احتمالی اقدام می‌شود.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان حاجی آباد بیان کرد: توزیع سبد کالا تا پایان سال ادامه خواهد داشت و تمام افرادی که در جامعه هدف هستند را شامل خواهد شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11482

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.