کارشناس اعزام و استقرار اداره‎کل تبلیغات اسلامی لرستان از آمادگی این اداره‎کل برای انجام اعمال ماه مبارک رمضان و اعزام یک‌هزار مبلغ به مناطق مختلف استان خبر داد.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‎آباد به نقل روابط عمومی اداره‎کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام سعید سعیدی‌نیکو گفت: این اداره‎کل با اشراف بر ...

کارشناس اعزام و استقرار اداره‎کل تبلیغات اسلامی لرستان از آمادگی این اداره‎کل برای انجام اعمال ماه مبارک رمضان و اعزام یک‌هزار مبلغ به مناطق مختلف استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: سعیدی نیکو:1000 مبلغ به لرستان اعزام می‎شوند

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‎آباد به نقل روابط عمومی اداره‎کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام سعید سعیدی‌نیکو گفت: این اداره‎کل با اشراف بر نیازمندی‌‎های فرهنگی و دینی مناطق مختلف استان در راستای پاسخگویی به سئوالات اعتقادی و دینی مردم این استان، آمادگی کامل برای اعزام مبلغان ویژه ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف این استان را دارد.

وی ادامه داد: به دلیل اهمیت مسئله تبلیغ و نقش مؤثر آن در تعالی فرهنگ و اطلاعات اسلامی افراد جامعه و بهره‏‌وری هر چه بیشتر از طلاب علوم دینی برای نشر و گسترش معارف دینی، نظم و سازماندهی امور تبلیغی، ارائه خدمات فرهنگی تبلیغی به سراسر کشور و نقاط نیازمند به مبلغ و تبلیغات دینی از جمله مسائلی است که ضرورت اعزام مبلغ را مشخص می‌کند.

کارشناس اعزام و استقرار اداره‎کل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: حضور مبلغان می‌‎تواند فضای معنوی جامعه را تقویت کرده و بسیاری از شبهات دینی را از اذهان جوانان پاک کند و پاسخ‎های مناسبی در مقابل تهاجم فرهنگی علیه ایران اسلامی باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5433

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.