رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد گفت: یک هزار سی دی غیر مجاز در سال ۹۶ از ویدئو کلوپ های این شهرستان کشف و جمع آوری شد. پیارم خبر، کاظم قاسم زاده افزود: هم چنین در سال گذشته ۷ دستگاه رایانه، ۹ عدد فلش مموری و ۳ دستگاه هارد مورد بازبینی قرار گرفت. ...

 رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد گفت: یک هزار سی دی غیر مجاز در سال ۹۶ از ویدئو کلوپ های این شهرستان کشف و جمع آوری شد.

پیارم خبر، کاظم قاسم زاده افزود: هم چنین در سال گذشته ۷ دستگاه رایانه، ۹ عدد فلش مموری و ۳ دستگاه هارد مورد بازبینی قرار گرفت.
وی در ادامه صیانت از آثار فرهنگی و هنری را نیازمند فرهنگ سازی در راستای ایجاد بهبود نظارت و توجه به وضعیت اشتغال در این حوزه دانست و ابراز کرد: در این موضوع مهم باید جامعه را مسئولیت پذیر کرد.
قاسم زاده در ادامه رویکرد برنامه های امسال اداره فرهنگ و ارشاد حاجی آباد را توسعه امکانات سخت افزاری در حوزه فرهنگ و هنر عنوان کرد و افزود: در این راستا تا یک ماه آینده سالن اجرای نمایش آماده راه اندازی است.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد بیان داشت: در سفر اسفندماه ۹۶ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان حاجی آباد راه اندازی سالن سینما یکی از خواسته های مردم این شهرستان بود که خوشبختانه درحال ساماندهی آن هستیم و تا یک ماه آینده بهره برداری می شود.
قاسم زاده در ادامه سخنان خود راه اندازی نگارخانه حاجی آباد با مساحت ۲۵۰ متر مربع در طبقه دوم ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد را از دیگر برنامه های تدوین شده سال جاری اعلام کرد.
وی هم چنین گفت: مجوز راه اندازی اولین آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی و نخستین چاپخانه دیجیتال حاجی آباد در سال جاری نیز صادر شده و هم اکنون در مرحله مکان یابی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67712

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.